شهرداری کرج، خودروی امداد و نجات به کربلا اعزام می‌کند
کد خبر: 3849403
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲

شهرداری کرج، خودروی امداد و نجات به کربلا اعزام می‌کند

گروه اجتماعی ــ معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اعزام دو دستگاه خودروی سنگین امداد و نجات به همایش اربعین حسینی خبر داد و گفت: علاوه بر این دو دستگاه، یک خاور کمپرسی نیز برای جمع‌آوری زباله به این همایش اعزام می‌شود.

شهرداری کرج ۲ دستگاه خودروی سنگین امداد و نجات به کربلا اعزام می‌کند

محمدرضا زین‌العابدینی، معاون خدمات شهری شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از بدرقه یکصد پاکبان شهرداری کرج به همایش اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: این پاکبانان در این همایش به زائران حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج نسبت به اعزام سه دستگاه پرس مکانیزه به همایش اربعین اقدام می‌کند، اضافه کرد: یک دستگاه خاور کمپرسی نیز برای جمع‌آوری زباله به این همایش اعزام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با بیان اینکه یک دستگاه لجن‌کش نیز برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اعزام شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم به زائران اربعین خدمات‌رسانی مطلوبی داشته باشیم.

زین‌العابدینی در پایان از استقرار موکب شهرداری کرج در همایش اربعین حسینی خبر داد و افزود: یک دستگاه سوخت‌رسان، دو دستگاه خودرو سنگین امداد و نجات، دو دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه وانت دو کابین نیز در این همایش به زائران حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha