ضرورت برخورد دستگاه قضا با هم‌دستان «روح‌الله زم»
کد خبر: 3850837
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

ضرورت برخورد دستگاه قضا با هم‌دستان «روح‌الله زم»

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت ساری گفت: دستگاه قضا با هم‌دستان «زم» هر چند مسئول باشند بدون تعارف و چشم پوشی برخورد کند.

ضرورت برخورد دستگاه قضا با هم‌دستان «روح‌الله زم»به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز ۲۶ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران گفت: حماسه عاشورا درس‌آموز است و باید بدانیم که از دلایل عدم پذیرش حق در حادثه کربلا، مصرف لقمه حرام و غذای ناپاک بود و این درسی است برای ما که مواظب حلال بودن کسب و کارمان باشیم.
وی با اشاره به در پیش بودن اربعین سید و سالار شهیدان، افزود: اربعین عظیم‌ترین حادثه تاریخ بشریت بوده که عزاداران حسینی اجتماع جهانی خلق کردند و خوشا به حال زائرانی که به عشق سالار شهیدان، نجف را تا کربلا با پای پیاده رفتند.
امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه ملت ایران باید به خود ببالد که خداوند بزرگ رهبری تیزبین و آینده‌نگر را نصیب ملت ایران کرده است، افزود: مقام معظم رهبری همیشه تاکید دارند که به آمریکا و استکبار نباید اعتماد کرد و هیچ گاه فریب توطئه‌های آنان را نباید بخوریم.
وی ادامه داد: مردم کردنشین سوریه به ابرقدرت پوشالی آمریکا دلخوش کردند و ملت ایران اقدام ترکیه را محکوم میکند.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به دستگیری «روح‌الله زم» گفت: دستگیری مزدوران نظام سلطه جهانی در عملیات پیچیده بسیار ارزشمند بوده و پاسداران خار چشم دشمنان شدند و هر میزان از فرزندان گمنام سپاه تقدیر کنیم کم گفتیم.
وی با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران در سرنگونی پهپاد آمریکایی متجلی شده است، افزود: دستگاه قضایی همان‌گونه که با شخصیت‌های مفسد اقتصادی، برخورد می‌کند لازم است با کسانی که با روح الله زم همکاری داشته اگر چه مسئول باشند چشم‌پوشی و تعارفی نکند.
امام جمعه موقت ساری با اشاره به هفته تربیت بدنی و جایگاه خوب ورزش مازندران و افتخارآفرینی ورزشکاران ولایی و انقلابی استان درآوردگاه‌های بین‌المللی، افزود: ورزشکار مومن و انقلابی هیچ گاه در مقابل رژیم غاصب و ستمگر رقابت نخواهد کرد.
وی با اشاره به برخورد صحیح آرین غلامی ورزشکار مازندرانی که در رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی حاضر به ادامه مسابقه نشد، گفت: این افتخار بزرگی برای استان مازندران است، از این دست افراد کم نداریم.
قاسمی گفت: شنیدیم که نفت‌کش‌های ایرانی مورد حمله دشمنان قرار گرفت، ترسو‌ها بدانند قطعا پاسخ کوبنده از طرف نظام و فرزندان شجاع این ملت خواهند خورد.

انتهای پیام
captcha