تلاش شبکه‌های فارسی زبان خارجی برای ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان
کد خبر: 3851704
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

تلاش شبکه‌های فارسی زبان خارجی برای ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان

گروه اجتماعی ـ معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه شاهد تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها هستیم، گفت: برخی شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور به دنبال این هستند که با هدف ایجاد مشکل در جامعه، موضوعات مرده را زنده کرده و در مسیر ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین حرکت کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار غلامعلی حیدری، معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز، ۳۰ مهر در شورای پدافند غیرعامل فارس با بیان اینکه شاهد تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها هستیم، گفت: دشمنان برای ایجاد مشکل در عرصه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی، امنیتی، سایبری و مردم محور، برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: برخی شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور به دنبال این هستند که با هدف ایجاد مشکل در جامعه، موضوعات مرده را زنده کرده و در مسیر ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین حرکت کنند.

حیدری اظهار کرد: همکاری مردم در عرصه‌های مختلف باعث شده تا شاهد ثبات در آمارها و شاخص‌های اقتصادی باشیم، البته بیش از ٣٠٠ شبکه فارسی زبان در خارج از کشور به دنبال این هستند که کشور به اینگونه توفیقات دست نیابد.

وی تاکید کرد: در عرصه نظامی  نیز دشمنان تلاش کرده‌اند مشکلات مختلفی برای مردم ایجاد شود اما نه تنها نتوانستند به اهداف خود دست یابند، بلکه توانستیم پهپاد آمریکایی که در حال جاسوسی بود را هم مورد هدف قرار دهیم و ساقط کنیم.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: در عرصه سیاسی نیز پس از توافق بین‌المللی برجام، شاهد بد عهدی کشورهای مختلف بودیم و آن‌ها انتظار داشتند با توجه به عدم تعهد به وظایف کشورهای عضو، تنها ایران به تعهدات خود عمل کند.

وی با تأکید بر اینکه حافظت از زیر ساخت‌ها، صیانت از مردم و جلوگیری از تهدیدها سه محور فعالیت پدافند غیر عامل است، افزود: تامین برق اضطراری در استان‌ها از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد و نباید در موضوع آموزش نیز غفلت شود.

 

انتهای پیام
captcha