راه‌یابی قرآن‌آموزان دارالقرآن حسین بن‌ علی(ع) به مسابقه «اسراء»
کد خبر: 3851820
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

راه‌یابی قرآن‌آموزان دارالقرآن حسین بن‌ علی(ع) به مسابقه «اسراء»

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر دارالقرآن حسین بن‌ علی(ع) تبریز از راهیابی قرآن آموزان این مؤسسه قرآنی به مسابقه تلویزیونی اسراء خبر داد.

راه‌یابی قرآن‌آموزان دارالقرآن حسین بن‌ علی(ع) به مسابقه «اسراء»عادل مهدوی، مدیر دارالقرآن حسین بن‌ علی(ع) تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از راهیابی قرآن آموزان این مؤسسه قرآنی به مسابقه تلویزیونی اسراء خبر داد و گفت: این دارالقرآن در راستای تربیت قاریان نوجوان، سال‌ها است که به برگزاری دوره‌های آموزش قرائت تخصصی با حضور اساتید مجرب پرداخته است.

وی افزود: کلاس‌های تخصصی قرائت در سبک‌های عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل طی برنامه‌ریزی‌ مشخص هر هفته با حضور نوجوانان در محل مؤسسه برگزار می‌شود.

مهدوی، گفت: تعداد ۱۲ قرآن‌آموز دارالقرآن حسین بن‌علی(ع) همانند سال گذشته در رشته‌های قرائت تخصصی سبک‌های منشاوی و مصطفی‌اسماعیل به نهمین دوره مسابقه اسراء راه یافته‌اند که به زودی به صورت حضوری برای رقابت با دیگر متسابقان فرا خوانده می‌شوند.

وی اظهار کرد: این دارالقرآن به منظور جذب جوانان علاقه‌مند و ایجاد انگیزه قرآن‌آموزان، گروه هم‌خوانی قرآن را با حضور ۱۶ نفر از نخبگان تشکیل داد که تلاوت آنان به صورت ماهانه از سیمای استان‌ پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha