نقشه دشمن، تغییر اراده انقلابی جوانان است
کد خبر: 3854613
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

نقشه دشمن، تغییر اراده انقلابی جوانان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن برای نسل جوان نقشه دارد و به دنبال این است که با تهاجم فرهنگی و حرکات ایضایی اراده انقلابی و حسینی بودن جوانان را تغییر دهد زیرا می‌داند جوانان ایران هرکاری را بخواهند انجام می‌دهند.

نقشه دشمن تغییر اراده انقلابی جوانان استبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در حرم حضرت معصومه (س) در جمع راهپیمایان روز 13 آبان ماه گفت: مرگ بر آمریکا راهپیمایان امروز مانند لبیک یا حسین(ع) است و آنان پیروان امام حسین(ع) هستند که در زیارت عاشورا بیش از تولی، تبری آمده‌است.

وی با اشاره به «.. وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا؛ آنان پيوسته با شما مى ‏جنگند تا اگر بتوانند شما را از دينتان برگردانند . سوره بقره/ آیه 217» افزود: دین اسلام با ظالم، آمریکا، رژیم اشغالگر و آل صعود خائن سازگاری ندارد، این دین هم ظلم ستیز است و هم عدالت گستر و انقلاب اسلامی تولد این دین بود؛ دشمنی استکبار جهانی با اسلام بر سر ولایت‌الله، امام حسین(ع) و دین ماست.

حاجی صادقی یادآور شد: قدرت استکبارو دنیای کفر ببیند امروز نسل جدید انقلاب چگونه در سنگرنشینی انقلاب، قوی‌تر، محکم‌تر و با بصیرت‌تر از نسل اول انقلاب ایستاده‌اند، فرزندان انقلاب با وجود همه توطئه‌های دشمن و تهاجم فرهنگی وارثان خوبی برای شهدا هستند و خون شهدا را پاس می‌دارند و با وجود تهاجم فرهنگی و فضای مجازی و.. هرگز صحنه انقلاب را ترک نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه منطق ما در استکبار ستیزی بسیار قوی است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چهل سال در برابر انوع کارشکنی‌های داخلی و خارجی از این انقلاب پاسداری کرده‌است، کسانی که به برکت خون شهدا عزت پیدا کردند و امروز در دولت به پست و مقام رسیده‌اند، در فهمیدن مواضع و عمل به مواضع رهبری ثابت قدم باشند.

حاجی صادقی بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی از انقلاب اول نیز بزرگ‌تر است زیرا انقلاب اول استبداد ستم‌شاهی را سرنگون کرد اما انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی استکبار شکست و وجه مشترک هر دو انقلاب، پیروی از سیره اهل بیت(ع) است.

وی گفت: ما مسلمانان پیرو فریاد « کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا؛ دشمن ستمگر و یاور ستمدیده باشید » امیرالمومنین(ع) هستیم بنابراین باید از مردم مظلوم حماس و انصارالله حمایت کنیم و امروز همه صحنه‌های انقلاب و مقاومت به کوری چشم مستکبرین به پیروزی‌های بسیار رسیده‌است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: مگر می‌شود پیرو امام حسین(ع) باشیم اما با آمریکا صلح کنیم و در برابر ظلم و جانایات استکبار ساکت بمانیم؟ مگر می‌شود دین‌دار باشیم اما در برابر ستمگری‌های آمریکا بی تفاوت بمانیم؟ .

وی ادامه داد: به فرموده امام (ره) «جنگ ما جنگ حق و باطل و جنگ ایمان و رذالت است و تمام شدنی نیست و از آدم تا ختم زندگی وجود دارد» ، خدا را شاکریم در 13 آبان 98 شعار واقعی ما افول و شکست استکبار است، امروز استکبار در بدترین وضعیت و سراشیبی سقوط قرار گرفته و نه فقط ملت‌ها فهمیدند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند بلکه برخی از دولت‌ها اگر چه جرات اظهار نداشته باشند اما فهمیدند عمر آمریکا به پایان رسیده‌است و فریادهای مردم بر سر آمریکا و اسرائیل پاسخ گفته شده و به زودی شاهد نابودی هر دو خواهیم بود.

وی با اشاره به « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِيَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ؛ اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد يهود و نصارى را دوستان [خود] مگيريد [كه] بعضى از آنان دوستان بعضى ديگرند و هر كس از شما آنها را به دوستى گيرد از آنان خواهد بود آرى خدا گروه ستمگران را راه نمى ‏نمايد. سوره مائده/آیه 51» افزود: مسئولینی  که از تعامل با آمریکا سخن می‌گویند باید بدانند جوانان انقلابی با همه کشورها اهل تعامل‌اند اما با شیطان بزرگ تعامل ندارند زیرا این دستور قرآن کریم است؛ مسئولین و مدیران باور کنند که انقلاب ایستاده و در حال پیشروی و آمریکا در حال سقوط است.

حاجی صادقی بیان کرد: نسل جدید انقلاب فرمان و بیان رهبری را با تمام وجود اثبات کردند و با روحیه انقلابی و شجاعت بیشتر در پیروی از رهبر و سنگرنشینی انقلاب حرکت می‌کنند و هرگز به شهدا پشت نخواهند کرد؛ دشمن برای این نسل نقشه دارد و به دنبال این است که با تهاجم فرهنگی و حرکات ایضایی اراده انقلابی و حسینی بودن جوانان را تغییر دهند زیرا می‌دانند جوانان ایران هرکاری را بخواهند انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه دنیای استکبار بداند که ملت ایران رهبری را تنها نخواهد گذاشت و آمریکا این آرزو را با خود به گور خواهد برد، افزود: ملت ایران، جامعه روحانیت، دانشجویان و دانش آموزان این را به اثبات رساندند که اهل کوفه نیستند و چهل سال است با انوع فتنه‌ها و نقشه‌ها مواجه می‌شوند اما هرگز کوتاه نیامدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان گفت: انقلاب آماده محیا کردن دو شرط اساسی نهضت ظهور یعنی تولی، فرمانبری و طاعات بی چون و چرا و تعبد نسبت به ولایت و تبری است.

 

انتهای پیام
captcha