دردسرهای انتقال مؤسسه قرآنی بشری/ بی‌توجهی به بیمه مربیان
کد خبر: 3856616
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

دردسرهای انتقال مؤسسه قرآنی بشری/ بی‌توجهی به بیمه مربیان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی بشری بروجرد، نداشتن مکان مستقل را مهم‌‍‌ترین مشکل مؤسسه قرآنی بشری ذکر کرد و گفت: متأسفانه با هر نقل مکان انگار مؤسسه ما تازه مجوز فعالیت گرفته و ما باید برای معرفی مؤسسه به افراد ساکن در محله جدید وقت زیادی صرف کنیم.

موسسه بشریافسانه جودکی، مدیر مؤسسه قرآنی بشری بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در بیان مشکلات مؤسسه قرآنی بشری، بیمه نشدن مربیان قرآنی این مؤسسه را متذکر شد و گفت: در حال حاضر پنج مربی قرآن در مؤسسه قرآنی بشری بروجرد فعالیت دارند که دو نفر آن‌ها بیمه شده‌اند اما سه نفر دیگر فاقد بیمه هستند.

وی نداشتن مکان مستقل را از دیگر مشکلات مؤسسه قرآنی بشری ذکر کرد و افزود: به‌‌علت نداشتن مکان مستقل مجبور هستیم هر یک یا دو سال مکان مؤسسه را جابه‌جا کنیم و این جابجایی باعث می‎شود بسیاری از قرآن‌آموزان توانایی آمدن به مکان جدید را به‌دلیل دوری مسافت نداشته باشند.

جودکی با بیان این‌که مؤسسه قرآنی بشری مدت دوازده سال در محدوده خیابان شریعتی بروجرد فعالیت داشت و اکنون به‌دلیل سررسید مکان قبلی مجبور شده‌ایم در محله‌ای دیگر در محدوده خیابان بهار مکان دیگری اجاره کنیم و این موضوع برایمان مشکلاتی در جذب قرآن‌آموز ایجاد کرده است، ادامه داد: متأسفانه با هر نقل مکان انگار مؤسسه تازه فعالیت خود را آغاز می‎کند و ما باید برای معرفی مؤسسه به افراد ساکن در محله جدید وقت زیادی صرف کنیم.

مدیر مؤسسه قرآنی بشری با بیان این‌که نیاز است مسئولان حمایت بیشتری از مؤسسات قرآنی برای داشتن مکان مستقل داشته باشند، گفت: مؤسسه قرآنی بشری در سال 86 فعالیت خود را زیر نظر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در شهرستان بروجرد آغاز کرده و در زمینه پیش‌دبستانی، مهد قرآن، تفسیر، روخوانی و روان‌خوانی قرآن و مشاوره فعالیت دارد.

انتهای پیام
captcha