تا فرصت باقی است دولت در تصمیم خود تجدیدنظر کند
کد خبر: 3857522
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
آیت‌‌الله علوی‌‌گرگانی:

تا فرصت باقی است دولت در تصمیم خود تجدیدنظر کند

گروه حوزه‌های علمیه ــ مرجع تقلید شیعیان در واکنش به گران شدن قیمت بنزین از این اقدام ابراز نگرانی کرد و از دولت خواست تا دیر نشده در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

به گزارش ایکنا؛ در پی افزایش نرخ بنزین در کشور، آیت‌‌الله علوی‌‌گرگانی از مراجع تقلید، در بیانیه‌‌ای نسبت به این اقدام ابراز نگرانی کرد که در ادامه متن بیانیه از نظر می‌‌گذرد؛

بسمه تعالی

خبر ناراحت‌کننده افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی که اثر تحریم‌‌ها و افزایش غیر متعارف ارز بر زندگی مردم فشار زیادی را وارد کرده است موجب ناراحتی شدید اینجانب گردیده است.

تمام مسئولین دلسوز و مدیران مملکتی باید توجه داشته باشند که در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه و دوری از پرداختن به مسائل حاشیه‌‌ای و حفظ وحدت ملی، پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه مخصوصا در وضعیت اقتصادی مردم یک اصل مهم می‌‌باشد، لذا هرگونه رفتاری که موجب بروز مشکلات معیشتی بیشتر در شرایط فعلی برای مردم شود، از نظر اینجانب ناپسند و بر خلاف مصالح ملی است.

اینجانب از همه نمایندگان مجلس می‌‌خواهم که با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز می‌‌خواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کارگیری جوانان مؤمن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.

25/8/98

تا فرصت باقی است دولت در تصمیم خود تجدید نظر کند

انتهای پیام
captcha