برگزاری ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی
کد خبر: 3861736
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

برگزاری ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی

گروه فرهنگی ــ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن میلاد امام حسن عسگری(ع) در هفته جاری در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برنامه‌های میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در رواق امام خمینی(ره) ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: چهارشنبه شب همزمان با میلاد این امام همام، مراسم سخنرانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد بعد از نماز مغرب و عشاء ‎ و در ادامه اجرای گروه تواشیح و مدیحه سرایی در مدح خاندان عصمت و طهارت(ع) از برنامه‌های شب میلاد است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه احمد واعظی در شب میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت، عنوان کرد: ویژه برنامه‌ای هم برای روز میلاد تدارک دیده شده که پنج‌شنبه از ساعت 9:30 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدرضا طباطبایی‌نسب در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و با اجرای مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد یافت.

شریعتی‎نژاد ادامه داد: ویژه برنامه‌های متنوع فقه و زندگی، حلقه‎های معرفت، پرسمان دینی و مولودی‌خوانی و سخنرانی در رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع) برای زائران ایرانی و غیرایرانی از دیگر برنامه‎های میلاد فرخنده امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی است.

وی بیان کرد: همچنین در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه قبل از نماز ظهر و همچنین نماز مغرب مراسم جشنی در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha