صنعتگران و تولیدکنندگان سربازان جبهه اقتصاد هستند
کد خبر: 3862939
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

صنعتگران و تولیدکنندگان سربازان جبهه اقتصاد هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار اصفهان گفت: استقلال کشور و عدم وابستگی به بیگانه مستلزم همراهی با صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی است، اما برخی از قوانین دست و پا گیر است.

صنعتگران و تولیدکنندگان سربازان جبهه اقتصاد هستند

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان سربازان جبهه اقتصاد کشور هستند و بر همین اساس لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی با تمام قوا در جهت رونق تولید گام بردارند.

وی ادامه داد: استقلال کشور و عدم وابستگی به بیگانه مستلزم همراهی با صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی است برخی از قوانین دست و پا گیر است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: یکشنبه‌های هر هفته، ملاقات هایی را با صاحبان واحدهای تولیدی به همراه معاونانم در استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی همچون مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ترتیب داده ایم تا مشکلات و مسائل بخش صنعت مرتفع گردیده و لبخند بر لبان کسانی که اشتغال زایی می کنند، جاری شود.

وی افزود: دست هرکس که در شرایط فعلی، اشتغال ایجاد می‌کند را می بوسم و از او حمایت می‌کنم اما باتوجه به برخی مسائل زیست محیطی، حفظ سلامت مردم در اولویت مدیریت استان قرار دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: در مقابل واحدهای صنعتی که آلایندگی دارند کوتاه نمی‌آییم چراکه قوانین زیست محیطی در این ارتباط نیز وجود دارد که باید آنها را رعایت کرد.

انتهای پیام
captcha