عبور متقاضیان حضور در آزمون سراسری قرآن از مرز 100 هزار نفر/ یک روز تا پایان ثبت‌نام
کد خبر: 3864871
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

عبور متقاضیان حضور در آزمون سراسری قرآن از مرز 100 هزار نفر/ یک روز تا پایان ثبت‌نام

گروه مسابقات ــ به فاصله یک روز تا پایان مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن و عترت، بیش از 100 هزار نفر مراحل ثبت‌نام خود را کامل کرده‌اند.

عبور متقاضیان حضور در آزمون سراسری قرآن از 100 هزار نفر / یک روز تا پایان ثبت نام

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌نام از متقاضیان برای حضور در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت روز چهارشنبه، 27 آذرماه، پایان می‌یابد و براساس گفته مسئولان در روزهای گذشته، این زمان که تاکنون دو بار تمدید شده است، دیگر تمدید نخواهد شد.

با وجود این و به فاصله یک روز تا پایان زمان ثبت‌نام از متقاضیان، میزان افراد مراجعه‌کننده به سامانه www.quranedu.ir برای ثبت‌نام از مرز 100 هزار نفر عبور کرده است.

بر اساس آمار منتشر شده در سامانه ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت، تاکنون 100 هزار و 167 نفر ثبت‌نام کرده و استان اصفهان بیشترین تعداد ثبت‌‌نام‌کننده را تا امروز داشته است. شهر قم در بین شهرهای کشور نیز بالاترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را داشته است.

ثبت‌نام برای حضور در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که هر سال به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، از روز ۲۵ آبان ماه آغاز شده است و در دستور‌العمل اجرایی، آخرین‌ مهلت ثبت‌‌نام آن ابتدا روز ۱۵ آذرماه اعلام شده بود، در ادامه این زمان طی دو مرحله تا 22 و در ادامه تا 27 آذرماه تمدید شد.

هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول، حفظ کل قرآن،‌ سبک زندگی و سیره معصومین(۱ و ۲) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha