تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن
کد خبر: 3863541
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ مهلت ثبت‌نام برای حضور در آزمون سراسری قرآن و عترت و به فاصله دو روز تا پایان این‌ مهلت، برای پنج روز دیگر تمدید شد تا آخرین‌ زمان ثبت‌نام، روز ۲۷ آذرماه باشد.

ارسالی /////////////////تمدید مجدد زمان ثبت نام در آزمون سراسری قرآن

به گزارش ایکنا؛ زمان ثبت‌نام برای حضور در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت که یک بار دیگر‌ و این بار به مدت پنج روز تمدید شد تا بر اساس آن، داوطلبان تا روز ۲۷ آذرماه برای مراجعه به سامانه ثبت‌نام و درج مشخصات خود فرصت داشته باشند.
پیش از این، یک بار دیگر زمان ثبت نام به مدت یک هفته و از ۱۵ تا ۲۲ آبان ماه تمدید شده بود. مریم قاسم‌احمد، معاون آموزش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، این تمدید را آخرین زمان تمدید اعلام کرده و گفت: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
ثبت نام برای حضور در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که هر سال به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، از روز ۲۵ آبان ماه آغاز شده است و در دستور‌العمل اجرایی، آخرین‌ مهلت ثبت‌نام آن روز ۱۵ آذرماه اعلام شده بود، اما این مهلت تاکنون دو بار تمدید شده است.
پیش از این و بر اساس اطلاعیه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، زمان برگزاری این آزمون از روز سوم بهمن‌ماه به روز ۱۱ بهمن‌ماه تغییر داده شد.
هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول، حفظ کل قرآن کریم،‌ سبک زندگی و سیره معصومین(۱ و ۲) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.
بر اساس این‌ گزارش، تاکنون و طی کمتر از یک ماه از آغاز ثبت‌نام در این آزمون، نزدیک به ۸۰ هزار نفر با مراجعه به سامانه quranedu.ir و تکمیل مشخصات خود، داوطلب حضور در آزمون شده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha