پوستر آزمون سراسری قرآن رونمایی شد
کد خبر: 3857725
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

پوستر آزمون سراسری قرآن رونمایی شد

گروه مسابقات ــ در حاشیه نشست خبری هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، از پوستر این آزمون رونمایی شد.

پوستر آزمون سراسری قرآن رونمایی شدبه گزارش ایکنا، در حاشیه نشست خبری هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونین وی برگزار شد، از پوستر این دوره آزمون رونمایی به عمل آمد.
در این پوستر، اطلاعات اولیه آزمون سراسری قرآن و عترت از قبیل زمان آغاز ثبت نام، رشته‌های این جشنواره و نیز نهادهای همکار و مشارکت‌کننده درج شده است.
یادآور می‌شود، ثبت‌نام برای حضور در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ساعت ۸ صبح ۲۵ آبان‌ماه در سامانه این آزمون به نشانی www.quranedu.ir آغاز شد و تا روز ۱۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.
هر داوطلب می‌تواند از میان رشته‌های آزمون، شامل حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت(ع) و رشته‌های الکترونیکی، یک رشته را انتخاب کند.
آزمون کتبی این دوره در سه گروه حفظ قرآن کریم(۱۰ رشته)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم(۲ رشته) و معارف اهل بیت(ع)(۲ رشته) طبق جداول دستورالعمل اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می‌شود.
همچنین هزینه ثبت‌نام و شرکت در آزمون، برای هر یک از رشته‌های انتخابی هفت هزار تومان محاسبه و پرداخت آن فقط از طریق درگاه الكترونیكی موجود در سامانه ثبت‌نام خواهد بود. سال گذشته مبلغ ثبت‌نام شش هزار تومان بود.
در این رونمایی از پوستر، آزمون و جایزه کتاب‌خوانی اشک‌ها و عبرت‌ها به قید قرعه مشخص خواهد شد.
علاوه بر موسساتی که سرانه‌ای به آنها داده می‌شود، چهارصد میلیون تومان برای دو هزار نفر به قید قرعه اهدا خواهد شد. به افرادی که نمره بالاتر از ۹۰ بیاورند، لوح تقدیر داده می‌شود و برای حائزین نمرات بالاتر از ۷۰، گواهینامه داده می‌شود و در قرعه‌کشی هم شرکت می‌کنند.

رونمایی از پوستر آزمون سراسری قرآن

انتهای پیام
captcha