آمادگی بانک‌های اسلامی مالزی برای حمایت از شرکت‌ها
کد خبر: 3867624
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

آمادگی بانک‌های اسلامی مالزی برای حمایت از شرکت‌ها

گروه بین‌الملل ــ نظام بانکداری اسلامی در مالزی در تلاش است که به کسب و کارهای کوچک و متوسط این کشور خدمات مالی ارائه دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از The Malaysian Reserve، شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) به دلیل عدم آگاهی کامل از خدمات مختلف ارائه شده از سوی بانک‌های اسلامی،‌ از این خدمات به طور کامل استفاده نمی‌کنند.

راتنا شاعرا كمال الدين (Ratna Sha’erah Kamaludin) مدیر انجمن بانكداری و مؤسسات مالی مالزی (AIBIM) در این‌باره گفت: شركت‌های كوچک و متوسط داخلی با وجود در دسترس بودن اعتبار، از راه حل‌های مختلف ارائه شده از طرف بانک‌های اسلامی به طور كامل استفاده نمی‌كنند،‌ اما بانک‌های اسلامی آماده ایجاد بستر تأمین مالی برای این شرکت‌ها هستند.

وی افزود: در ماه سپتامبر و در هفته ملی کارآفرینی، بانک‌های اسلامی دسترسی به منابع مالی به ارزش 20 میلیارد رینگیت مالزی را اجرایی کردند. ما از شرکت‌های کوچک و متوسط برای ورود به نظام بانکداری اسلامی استقبال و سعی می‌کنیم اعتبار آنها را تأمین کنیم. آنها باید آنچه را که می‌خواهند به ما بگویند. اگر شرکت‌های بیشتری پیش بیایند و در مورد تجارت خود صحبت کنند، بانک‌های اسلامی می‌توانند راهکارهای خوبی برای رشد و توسعه تجارت آنها ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha