شهادت سردار سلیمانی به جبهه مقاومت حیاتی دوباره بخشید
کد خبر: 3869681
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

شهادت سردار سلیمانی به جبهه مقاومت حیاتی دوباره بخشید

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را موجب تقویت حقانیت جمهوری اسلامی، ایجاد اتحاد و انسجام ملی و حیات دوباره جبهه مقاومت دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید كوشكی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 16 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در حسینیه محله سلطان‌آباد شیراز برگزار شد، گفت: دشمن اصلی جمهوری اسلامی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.
وی بیان كرد: شهادت حاج قاسم باعث شد همه دل‌ها متوجه ولایت فقیه و حقانیت جمهوری اسلامی، تقویت و موجب حیات دوباره جبهه مقاومت در منطقه و ایجاد اتحاد و انسجام ملی شود که از برکات خون این شهید است.
كوشكی افزود: جرم اصلی شهید سلیمانی مقابله با تروریست‌های منطقه و دفاع از مظلومین و حرمین شریفین بود که آمریکای جنایتکار آن را برنتابید و با شهادت این سردار شجاع اسلام باعث شد جبهه مقاومت یک حیات دوباره به خود ببیند و از گذشته مصمم‌تر نسبت به مبارزه و ادامه راه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس باشد.
وی با بیان اینكه شهادت حاج قاسم برای همه ما و جهان اسلام سخت است اما برای ولایت فقیه سخت‌تر بود، گفت: سردار شهید سلیمانی با شهادت خود باعث وحدت و انسجام بیشتر در جامعه ایران اسلامی و جامعه جهان اسلام شد.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: استکبار قدرت فراتر از خود را نمی‌پذیرد و همیشه در صدد مقابله و از بین بردن قدرت‌های فراتر از خود بوده و این آمریکا بوده که همیشه مانع پیشرفت عالم بشریت و ایجاد صلح بوده و کار اصلی این رژیم خبیث ایجاد فتنه و ناآرامی در جهان است.
وی بیان كرد: آمریکا خطای استراتژیکی بزرگی مرتکب شد چون جایگاه شهید سلیمانی در بین مردم جهان اسلام و منطقه را درک نکرده بود و نمی‌دانست و مطمئن باشید که هجمه ما به آمریکا بسیار سخت و کوبند خواهد بود و این جواب کوبنده را به فرموده فرمانده‌کل سپاه برای جمهوری اسلامی محفوظ است و خود جمهوری اسلامی ایران تصمیم خواهد گرفت در چه زمانی و در چه مکانی جواب دهد.
این یادگار دوران دفاع مقدس همچنین گفت: بعضی از غرب زده‌های داخلی طی نامه‌ای درخواست ممانعت از وقوع جنگ شدند که باید به آن‌ها گوشزد کرد که آیا ما این درگیری را شروع کردیم یا آمریکای جنایتکار؟ این انقلاب متعلق به مردم است و این مردم از انقلاب خود به خوبی دفاع خواهند کرد و نخواهند گذشت که بعضی از این سیاست زده‌های غربی بخواهند سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام
captcha