فعالیت 55 مرکز نیکوکاری در البرز
کد خبر: 3872654
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

فعالیت 55 مرکز نیکوکاری در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز گفت: ۵۵ مرکز نیکوکاری طی سال جاری با مشارکت نهادها، دستگاه‌های دولتی و تشکل های خیریه مردم نهاد در این استان فعال شده است.

فعالیت 55 مرکز نیکوکاری در البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا ازالبرز، اظهارکرد: ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان و همچنین مشارکت چشمگیر در بلایای طبیعی همچون زلزله و سیل مهمترین فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در استان البرز را تشکیل می‌دهد.
وی بابیان اینکه توسعه اجتماعی و ابعاد مردمی کمیته امداد امام(ره) ازجمله مهمترین اهداف و سیاست‌های برنامه ۶ساله این نهاد است، افزود: در مراکز نیکوکاری محله محور با توجه به اینکه معتمدان محلی اشراف کامل و مناسبی بر وضعیت مددجویان و نیازمندان ساکن در محلات دارند، ارائه خدمات به محرومان و امور خیریه با ضریب اطمینان مطلوبی انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام‌شده در مراکز نیکوکاری فراگیر گفت: مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان، فرهنگیان و امام حسن مجتبی(ع) سپاه در جشن نیکوکاری و حوادث زلزله و سیل اخیر در کشور خدمات قابل‌توجهی را به محرومان و مردم استان‌های آسیب‌دیده از بلایای طبیعی ارائه کردند.
وی استفاده از ظرفیت پزشکان، کسبه، فعالان امور عمرانی، تأسیساتی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و نیازمندان را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری برشمرد.

انتهای پیام
captcha