11 اسفندماه؛ زمان برپایی جشنواره دستاوردهای كانون‌های دانش‌آموزی در فارس
کد خبر: 3872710
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

11 اسفندماه؛ زمان برپایی جشنواره دستاوردهای كانون‌های دانش‌آموزی در فارس

گروه فرهنگی ـ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس زمان برگزاری جشنواره دستاوردهای كانون‌های فرهنگی ـ هنری دانش‌آموزی در این استان را 11 اسفندماه اعلام كرد و گفت: شعار اصلی این جشنواره، رونق تولید با هدف هر دانش‌آموز یک مهارت و توجه به یاریگران زندگی با هدف کاهش آسیبب‌های اجتماعی انتخاب شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 29 دی‌ماه در جمع اعضای کمیته برگزاری جشنواره استانی دستاوردهای کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی استان گفت: درحال حاضر یک‌صد و بیست کانون فرهنگی ـ تربیتی دانش‌آموزی و 22 انجمن دانش‌آموزی در سطح استان در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره دستاوردهای كانون‌های فرهنگی ـ تربیتی در این استان گفت: جشنواره‌های کشوری دوسالانه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی از 6 سال پیش در کشور در حال برگزاری است که امسال جشنواره‌های استانی برای اولین بار در سطح استان‌ها نیز برگزار می‌شود.
بانشی بیان كرد: این جشنواره در سه بخش نمایشگاه و کارگاه و فروشگاه‌های تولیدات کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی آموزش و پرورش‌های سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: در این جشنواره تمامی کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی استان تلاش خواهند کرد تا دستاورهای خود را به معرض دید عموم قرار دهند.
وی گفت: این جشنواره از 11 اسفند آغاز و به‌مدت 4 روز در اردوگاه فرهنگی ـ تربیتی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز واقع در کیلومتر 20 جاده شیراز ـ مرودشت برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس اظهار كرد: با توجه به هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌عمل آمده تلاش خواهیم کرد تا زمینه‌ای فراهم شود تا جمع کثیری از دانش‌آموزان شهرهای شیراز، مرودشت، زرقان، کوار، ارژن، درودزن و سایر مناطق و شهرستان‌ها در این جشنواره حضور پیدا کرده و از نزدیک فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی در انسان را نظاره کنند.
بانشی گفت: زمان برگزاری این جشنواره مصادف با هفته امورتربیتی و کانون‌ها فرهنگی ـ تربیتی انتخاب شده تا تمرکز برنامه‌های‌ای نهفته‌ها با محوریت تقویت کانون‌ها و دستاوردهای آن انجام گیرد.
وی یادآور شد: شعار اصلی این جشنواره، رونق تولید با هدف هر دانش‌آموز یک مهارت و توجه به یاریگران زندگی با هدف کاهش آسیبب‌های اجتماعی انتخاب شده که محور فعالیت کانون‌ها در این نمایشگاه بر این شعارها قرار داده شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: بازدید این جشنواره برای عموم آزاد است و خانواده‌ها می‌توانند به اتفاق فرزندانشان از این جشنواره بازدید كنند.

انتهای پیام
captcha