ارشاد؛ پُرمخاطب‌ترین نهاد اجرایی لرستان در حوزه اوقات فراغت
کد خبر: 3876075
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

ارشاد؛ پُرمخاطب‌ترین نهاد اجرایی لرستان در حوزه اوقات فراغت

گروه فرهنگی ــ اداره‌کل ارشاد لرستان به‌عنوان پُرمخاطب‌ترین دستگاه اجرایی لرستان در حوزه اوقات فراغت انتخاب شد.

ارشاد لرستان؛ پُرمخاطب‌ترین دستگاه اجرایی لرستان در حوزه اوقات فراغتبه گزارش ایکنا از لرستان، با نظر شورای داوری جشنواره برترین‌های اوقات فراغت استان لرستان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به‌عنوان پُرمخاطب‌ترین دستگاه اجرایی در لرستان انتخاب و از سوی سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، تقدیر شد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این رابطه، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت این اداره‌کل در سه حوزه فرهنگی، هنری و قرآنی تدوین و اجرا می‌شود و مجتمع‌های شهرستانی ما در طول فصل تابستان و البته سایر فصول سال، با استقبال هنرجویان و علاقه‌مندان روبه‌رو می‌شود.

وی افزود: لرستان از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برخوردار است و نوجوانان و جوانان سهیم ویژه‌ای از این توانمندی و ظرفیت را به خود اختصاص داده‌اند‌.

انعقاد تفاهم‌نامه فعالیت‌های فرهنگی

همچنین، یک‏شنبه، 13 دی در مراسمی با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان استان لرستان، تفاهم‌نامه فعالیت‌های فرهنگی مشترک بین این دو دستگاه به امضا رسید.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه این مراسم، گفت: زمینه‌های اشتراک کاری بسیاری بین این دو دستگاه در حوزه فرهنگی وجود دارد که نیاز بود در راستای تعالی هرچه بیشتر فعالیت‌های این حوزه، تفاهم‌نامه مشترکی بین این دو دستگاه منعقد شود تا زمینه تعالی و توسعه هرچه بیشتر استان را فراهم آورد.

وی افزود: یکی‌ از این نقاط مشترک، ورزش‌های بومی و محلی است که از پیشینه فرهنگی ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم در قالب این تفاهم‌نامه جشنواره‌ها و برنامه‌های فراوانی در این حوزه برگزار شود.

سید‌علی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در این رابطه، گفت: این تفاهم‌نامه زمینه‌های بسیار خوبی را در مباحث مختلف کاری ایجاد خواهد کرد و ما به‌دنبال آن هستیم که در قالب تفاهم‌نامه‌های بین دستگاهی با ادارات کل استان، بهره‌برداری لازم را در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های ورزشی و حوزه جوانان داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha