حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس، ضربه‌ای کوبنده بر سیاست‌های دشمن
کد خبر: 3877558
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
بیانیه مجلس خبرگان رهبری:

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس، ضربه‌ای کوبنده بر سیاست‌های دشمن

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک یوم الله بیست و دوم بهمن از عموم مردم شریف ایران اسلامی خواست همچون چهل سال گذشته با بصيرت بالاى سياسى و شعور دينى و شور انقلابى خود در این راهپيمايى مردمى شركت کرده و با حضور عظیم خود و نیز شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند، با تشکیل مجلسی قوی و انقلابی، ضربه‌ای کوبنده‌ بر سیاست‌های دشمن وارد کنند.

به گزارش ایکنا متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: (... وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللّهِ إِنَّ فِى ذَلِكَ لآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ)

بیست و دوم بهمن در تاريخ ملت بزرگ ايران، ‏روزی فراموش‌ناشدنى است كه بر قدرت ايمان مردم سرافراز اين مرز و بوم، گواهى مى‏‌دهد. ملت نجیب ایران در يوم الله 22 بهمن توانست با مدد الهی و رهبری حکیمانه امام راحل(ره)، بنای پوسیده و فاسد چند هزار ساله استبداد، ظلم، فساد، سلطه بیگانگان و لگدمال شدن مردم را واژگون و بنای مردم‌سالاری دینی را به جای آن پایه‌ریزی کند. در این روز عجز استكبار جهانى به ويژه آمريكاى جهانخوار در برابر اراده و اتحاد ملت‌ها، آشكار گرديد و فروغ اميد و گرمى حيات در كالبد سرد و افسرده مسلمانان و مستضعفان جهان دميده شد. انقلاب اسلامى ايران با ويژگی‌هاى منحصر به فرد خود، افق جديدى به روى انسان‌هايى كه از ستم استکبار به ستوه آمده بودند گشود و هويت اسلامى مسلمانان رنجيده و زجركشيده را بيدار كرد و آنان را به بازگشت به فرهنگ اصيل خويش فرا خواند.

مجلس خبرگان رهبرى، در آستانه چهل و یکمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرا رسيدن يوم الله بيست و دوم بهمن به محضر امام عصر «ارواحنا له الفداء»، رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و ملّت مسلمان و هميشه در صحنه‏ ايران اسلامى از تمامى اقشار ميهن اسلامى و عموم ملّت شهيدپرور علی الخصوص مسئولان جمهوری ايران اسلامى مى‏‌خواهد با توجه به تحولات داخلی و منطقه‌ای از ترور ناجوانمردانه سردارِ شهید حاج قاسم سلیمانی تا شکسته شدن هیمنه آمریکای تروریست و طرح معامله احمقانه، خبیثانه و شکست‌‌خورده قرن و به ویژه، پیش رو بودن انتخابات حساس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری که آبروی نظام و امنیت کشور به آن گره خورده است ضمن حفظ اتحاد و انسجام ملی، بی‌اعتنا به برخی حاشیه‌سازی‌ها و سخنان دلسردکننده درباره انتخابات و طرح اتهامات واهی و غرض‌ورزانه نسبت به شورای محترم نگهبان، همچون چهل سال گذشته با بصيرت بالاى سياسى و شعور دينى و شور انقلابى خود در راهپيمايى مردمى يوم‏‌الله بيست و دوم بهمن، شركت نموده و با حضور عظیم خود در این راهپیمایی و نیز شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند، با تشکیل مجلسی قوی و انقلابی، ضربه‌ای کوبنده‌ بر سیاست‌های دشمن وارد نمایند. ان‌شاءالله

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام
captcha