مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس به تعویق افتاد
کد خبر: 3881319
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

مسابقات قرآن دانش‌آموزان فارس به تعویق افتاد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس از به تعویق افتادن مسابقات قرآن مرحله 14 گانه دانش‌آموزان این استان به دلیل شیوع بیماری كرونا در كشورمان خبر داد.

صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به شیوع بیماری كرونا در كشورمان گفت: به همین دلیل مسابقات قرآن دانش‌آموزی در استان فارس به تعویق افتاد.

وی افزود:‌ به دلیل اعلام وزارت آموزش وپرورش مبنی برلغو اردوها و همایش‌های دانش‌آموزی و در راستای اقدامات پیشگیرانه، مسابقات قرآن مرحله 14 گانه دانش‌آموزان كه قرار بود طی روزهای 15 تا 22 اسفندماه جاری برگزار شود، به زمان دیگری موكول شد.

رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز آموزش و پرورش فارس، زمان برگزاری این مرحله از مسابقات را هفته سوم فروردین‌ماه سال 99 اعلام كرد و گفت: بعد از برگزاری این مرحله،‌ مرحله استانی را برگزار خواهیم كرد.

زین‌العبادی با یادآوری اینكه در این مرحله 7 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان برگزیده ادارات آموزش و پرورش استان به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در 14 شهر استان فارس برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، پیش از این، به دلیل حفظ سلامت هموطنانمان، تمام مدارس استان فارس از روز دوشنبه، 5 اسفندماه تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha