به گزارش ایکنا از لرستان، حجتالاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه خرمآباد در پیامی در رابطهبا تعطیلی نمازجمعه این هفته در شهرهای لرستان، گفت: همانگونه که مردم متدین و انقلابی لرستان استحضار دارند، در آزمایشات ویروس کرونا چند نفر محدود از هم استانیها مثبت اعلام شده است لذا بر اساس نامه مورخه پانزدهم اسفندماه جاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تایید استانداری و موافقت نماینده ولیفقیه در استان به جهت سلامتی امت حزبالله نماز جمعه این هفته در مورخه شانزدهم اسفندماه جاری در کلیه شهرستانها و بخشهای استان لرستان برگزار نمیشود.