نجباء: مقاومت عراق علیه آمریکا از مشروع به واجب تغییر می‌کند
کد خبر: 3885041
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

نجباء: مقاومت عراق علیه آمریکا از مشروع به واجب تغییر می‌کند

جنبش مقاومت اسلامی عراق(نُجَباء) ضمن محکومیت تجاوزات اخیر آمریکا اعلام کرد که در صورت استمرار آمریکا در طغیان و استکبار، مقاومت در عراق از مرحله مشروع به مرحله واجب تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، مقاومت اسلامی نُجَباء امروز جمعه ۲۳ اسفندماه حملات نظامیان اشغالگر ایالات متحده علیه مراکز حشدالشعبی، نیروهای ویژه، پایگاه‌های ارتش عراق و فرودگاه کربلا که منجر به نقض صریح حاکمیت این کشور شده است را با صدور بیانیه‌ای شدیداً محکوم کرد.

این بیانیه با اعلام اینکه استمرار آمریکا در طغیان و استکبار، درهای منطقه را به روی منازعاتی می‌گشاید که قاعده درگیری‌ را بنا بر اقدامات دشمن تغییر می‌دهد، تاکید کرده است: در چنین صورتی مقاومت در عراق از مرحله مشروع به مرحله واجب تغییر خواهد کرد.

نُجَباء ضمن انتقاد از سخنان مزدورانی که با دلارهای سفارت امریکا تطمیع شده‌اند، تصریح کرده است: مقاومت یکپارچه علیه اشغالگران دیگر تحمل نظرات شاذ شما بزدلان را ندارد و باید زبان‌های‌تان بسته شود تا مقاومت پروژه قانونی خود در اخراج نظامیان آمریکایی و خارجی را از این سرزمین به پایان برساند.

بر پایه این خبر، متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سَنُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ بِمَا أَشْرَكُوا بِاللَّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ سُلْطَانًا ۖ وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ ۚ وَبِئْسَ مَثْوَى الظَّالِمِينَ(ال عمران ۱۱۵)

آمریکا با خوی استکباری خویش، با سیاست هتک قوانین و همچنین با تمام نیروهایی که اکنون در سرزمین مقدس عراق مشروعیت ندارد؛ جنایات و تجاوزات خود بر ضد مراکز حشدالشعبی، نیروهای ویژه، پایگاه‌های ارتش عراق و فرودگاه کربلا را ادامه می‌دهد که نظیر این نقض حاکمیت در عراق، در دنیا وجود ندارد. این در حالی است که سازمان‌های رسانه‌ای و رسمی بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند و عجیب‌تر از این سکوت، سکوت شخصیت‌های رسمی و سازمان‌های رسانه‌ای داخلی است که روز گذشته به سبب حمله‌ای که علیه نیروهای اشغالگر و غیر قانونی آمریکا در عراق انجام شد؛ فریادهایشان به آسمان رسیده، آخرین پرده حیا را دریده و دنیا را پر از فریاد کردند.

استمرار آمریکا در طغیان و استکبار، درهای منطقه را به روی منازعاتی می‌گشاید که قاعده درگیری‌ را بنا بر اقدامات دشمن تغییر می‌دهد؛ به گونه‌ای که ضمن برداشته شدن تمام قوانین جنگی قانون چشم در برابر چشم اجرایی شود، اغلب فرزندان ملت عراق را از مرحله مقاومت مشروع به مرحله مقاومت واجب منتقل کند و همچنین همه مجاهدانی که آمریکا قبل از دیگران تجربه کرده و به سختی می‌تواند آنان را از یاد ببرد را فعال خواهد کرد.

مقاومت یکپارچه در مواضع خود علیه اشغالگران آمریکایی و جنایاتشان، دیگر تحمل نظرات شاذ مزدوران بزدل را ندارد و باید زبان‌های لجن پراکن و دریافت کننده پول‌های حرام سفارت آلوده به خون مردم بی‌گناه (آمریکا) بسته شود تا مقاومت پروژه قانونی خود در اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی و خارجی از سرزمین عراق را به پایان برساند که همانا خداوند قوی‌تر و بزرگ‌تر از آمریکا و جبروت جعلی آن است.

مقاومت اسلامی نُجَباء
۱۳ مارس ۲۰۲۰
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha