کد خبر: 3885531
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

رئیس کارگروه سلامت معنوی کمیته مقابله با کرونا در شیراز منصوب شد

رئیس کارگروه سلامت معنوی کمیته مقابله با کرونا در شیراز منصوب شد رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز طی حكمی، رئیس كارگروه سلامت معنوی كمیته مقابله با كرونا در استان فارس را منصوب كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، طی حکمی از سوی مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی به‌عنوان رئیس کارگروه سلامت معنوی کمیته مقابله با کرونا در دانشگاه منصوب شد.

در متن حکم رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان رئیس کارگروه سلامت معنوی کمیته مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز منصوب می‌گردید. امید است با بهره‌مندی از نظرات و ارشادات نماینده محترم ولی فقیه در استان و سایر خبرگان، در راستای مقابله با آسیب‌های روحی ناشی از بیماری کرونا و ارتقای سلامت معنوی مردم گام‌های اثربخشی در استان بردارید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان فارس و عضو هیئت رئیسه كنگره بین‌المللی «سیره نبوی در طب» است.

 

انتهای پیام
captcha