بیماری کرونا؛ جنگ بیولوژیک ترامپ علیه چین و ایران
کد خبر: 3886049
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

بیماری کرونا؛ جنگ بیولوژیک ترامپ علیه چین و ایران

احتمال بیوتروریستی بودن کرونا ویروس، از نخستین روزهای شیوع آن مطرح بود و چهره‌های داخلی و خارجی طی چند هفته اخیر بارها و بارها درباره این احتمال سخن گفته‌اند.  

به گزارش ایکنا؛ از زمانی که شیوع کرونا ویروس در جهان شروع شد تا امروز، بیش از 740 هزار نفر در نزدیک به 200 کشور جهان مبتلا شده‌اند. این موضوع باعث شد تا بسیاری از کشور‌ها و حتی مقامات بین‌المللی مانند سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با آن وارد صحنه شوند.
 
احتمال بیوتروریستی بودن کرونا ویروس، از نخستین روزهای شیوع آن مطرح بود و چهره‌های داخلی و خارجی طی چند هفته اخیر بارها و بارها درباره این احتمال سخن گفته‌اند.
 
طرفداران این نظریه به شواهدی از حضور نیروهای آمریکایی چند هفته قبل از شروع این بیماری در شهر ووهان چین اشاره می‌کنند، موضوعی که رسماً مورد تأیید مقامات پکن هم قرار گرفت و رسماً مدعی نقش داشتن ارتش آمریکا در شیوع ویروس کرونا در ووهان چین شدند.
 
بر همین اساس، خبرگزاری عراقی «براثا» در مقاله‌ای به قلم «مهدی المولی»، کارشناس و تحلیلگر سیاسی عراق این احتمال را بررسی کرده و نوشته است:

«شکی نیست که نهضت تمدن انسانی در ایران و چین به ایجاد شرایط جدیدی در جهان منجر شد که باعث آغاز تضعیف نقش آمریکا و تأثیر آن در جهان شده و موجب شد که آمریکا دیگر قدرت بزرگتر در جهان به حساب نیاید. همچنین جایگاه آن شروع به تنزل کرده و دیدگاه ملت‌ها نسبت به آن تغییر کرد تا اینکه شماری از ملت‌ها نام «شیطان بزرگ» را بر آن نهادند.
 
این مسئله، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را که برای تحقق دو هدف آمریکا به کاخ سفید آمده بود راضی نمی‌کرد. آن دو هدف عبارتند از:

1ـ انتقال اموال جزیرة‌العرب و کشورهای حاشیه خلیج فارس به آمریکا با این بهانه که این احمق‌های فاسد(حکام این کشورها) شایستگی داشتن این اموال بسیار زیاد را ندارند و خاندان آنها که جزیرة‌العرب و خلیج فارس را اشغال کرد‌ه‌اند، گاو شیردهی هستند که وظیفه آنها تولید طلا و دلار در صوت نیاز است.
 
2 ـ تبدیل آمریکا به بزرگترین قدرت در جهان و تبدیل همه ملت‌ها و دولت‌های جهان به فرمانبرداران آمریکا که از ترس این قدرت بزرگ به آن مالیات پرداخت می‌کنند و گوش به فرمان ترامپ هستند.
 
بدون شک، ترامپ در محقق کردن هدف اول پیروز شد، اما در تحقق هدف دوم با مشکلات و سختی‌هایی روبرو شد، به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و تأسیس جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه به جمهوری چین و همکاری خوب با این کشور در زمینه سعادت و خوشبختی انسان‌ها.

در نتیجه، مرحله جدیدی در نهضت ملت‌های مظلوم علیه سلطه و چپاول آمریکا آغاز شد، به گونه‌ای که قدرت آمریکا را به چالش کشید و رئیس‌جمهور آمریکا با خطر بزرگی روبرو شد. به‌ویژه که آن گاو شیرده یعنی اشغالگران خلیج فارس و جزیرة‌‌العرب به خصوص خاندان آل‌سعود، به نابودی و متلاشی شدن از سوی فرزندان آزاده این منطقه تهدید شدند. این افراد آزاده از انقلاب اسلامی ایران که عقل آنان را از ظلمت و تاریکی دشمنان انسانیت آزاد کرده بود و به آنان قدرت مبارزه و پایبندی به آزادی و رد بردگی را بخشیده بود، تأثیر گرفتند.
 
از این رو، در مقابل ترامپ گزینه‌ای جز اعلان جنگ علیه ایران و چین و همه ملت‌های آزاده قرار نداشت. او حتی شعارهای مشهور آمریکایی از جمله آزادی، دمکراسی، حقوق بشر و غیره را رها کرد. ترامپ همه این شعارها را زیرپا گذاشت و به دیکتاتوری و استبداد روی آورد و از بسیاری از نظام‌های دیکتاتوری و استبدادی که ساده‌ترین حقوق بشر را نادیده می‌گیرند و نه به قانون اساسی و نه به آزادی ملت‌ها ایمان ندارند، حمایت کرد.
 
بیماری کرونا؛ جنگ بیولوژیک ترامپ علیه چین و ایران 
اما یک رژیم مانند آل‌سعود وجود دارد که هرکس با آن مخالفت کرده و از آن انتقاد کند، به شیوه گروه‌های ظالم و ستمگر او را به قتل می‌رساند. این رژیم جنگی را علیه ملت‌های آزاده‌ای به راه انداخت که حرکت در مسیر دمکراسی را آغاز کرده بودند، مانند ملت ایران که به توصیف ترامپ ملتی متمدن هستند و ممکن است دولتی توسعه یافته تشکیل دهند و در تشکیل زندگی سعادتمند برای انسان‌ها سهیم باشند.
 
از این رو می‌توان گفت جنگی که ترامپ علیه ملت ایران و ملت‌های مرتبط با ایران به راه انداخته، به دلیل متمدن بودن این ملت است که می‌توانند یک دولت توسعه‌یافته و متمدن را تشکیل داده و در نتیجه در ایجاد یک جامعه انسانی آزاد با حاکمیت صلح و دوستی سهم داشته باشند.
 
در عین حال، ترامپ خود را حامی و مدافع خاندان‌های فاسد و اشغالگر در جزیرة العرب و خلیج فارس نشان داد تا بتواند ثروت آنها را به آمریکا انتقال دهد، یا همانطور که گفته است، تا زمانی که شیر این گاو شیرده خشک نشده، آن را می‌دوشد تا منطقه و جهان را از فساد و حماقت آنها نجات دهد. بهانه ترامپ هم آن است که آنها احمق و بی‌عقل هستند و باقی ماندن این همه اموال در دست آنها، انسان‌ها را فاسد می‌کند.
 
از این رو می‌بینیم که رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم گرفت از سازمان‌های تروریستی وهابی مانند القاعده و داعش و هر نیرویی که خواهان نابودی آنها است حمایت کند.
 
با این وجود، ترامپ به رؤیای خود نرسید و همه امکاناتی که برای جلوگیری از پیشرفت بیداری اسلامی و توسعه چین در زمینه علم و صنعت به کار گرفته بود، نتوانست رؤیای او را محقق سازد، بنابراین در مقابل او گزینه‌ای جز جنگ بیولوژیک باقی نماند.
 
بیماری کرونا؛ جنگ بیولوژیک ترامپ علیه چین و ایران

درست است که ادله قابل لمسی برای این مطلب وجود ندارد، اما قرینه‌های عقلی بر این امر تأکید دارد. از این رو شک و شبهه‌ها از سوی ایران و چین و سایر ملت‌ها و اتهام‌زنی به آمریکا درباره دست داشتن در ساخت ویروس کرونا آغاز شد.
 
این، دلیلی بر حماقت ترامپ است، زیرا او می‌خواست ایران و چین را نابود کند اما خودش و هرآنکس که با اوست را نابود کرد. همانطور که در گذشته گفته‌اند: «به احمق نزدیک نشو چرا که او می‌خواهد به تو سود برساند اما ضرر می‌رساند». لذا بدون شک ترامپ به دلیل حرص و طمع خود به دوشیدن این گاو شیرده، عقل خود را از دست داده است.
 
ترجمه و تنظیم: فرشته صدیقی
انتهای پیام
captcha