خطیب برجسته و مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس طی پیامی تصویری فرا رسیدن عید نوروز را تبریك گفت. 
حجتالاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس و یكی از برجستهترین خطبای این استان در حاشيه حضور در برنامه زنده تلويزيونی لحظه تحويل سال نو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و در گفتوگوی تصویری با ایكنا از فارس، فرا رسیدن سال نو را تبریك گفت.
وی با اشاره به تقارن تحویل سال نو با روز جمعه كه روز امام عصر(عج) است و انتساب آن با ساحت مقدس امام موسیبن جعفر(ع) ابراز امیدواری كرد كه عنایت بابالحوائج به مردم باشد.
حدائق در ادامه حدیثی از امام صادق(ع) را درباره نوروز یادآور شد و گفت: امام صادق(ع) فرمودند كه توقع ظهور در نوروز داریم.