فیلم | توصیه کرونایی سفیر ایران در روسیه
کد خبر: 3886885
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

فیلم | توصیه کرونایی سفیر ایران در روسیه

کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه، ضمن تبریک سال نو، توصیه‌هایی برای پیشگیری از کرونا ارائه داد.

به گزارش ایکنا، کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه، در پیامی به مناسبت نوروز که برای ایکنا ارسال کرد، ضمن تبریک این عید باستانی، گفت: سال 98 برای مردم عزیز ایران پرفراز و نشیب بود، با سیل آغاز شد و بعد با زلزله و حوادث طبیعی و همچنین ترور سردار شهید مقاومت سپهبد سلیمانی ادامه یافت و با بیماری کرونا به پایان رسید.

وی افزود: ایران در این سال مانند سال‌های قبل با شدیدترین تحریم های ظالمانه آمریکا و برخی قدرت‌های بزرگ مواجه بود و باید به مردم ایران و مسئولان دست‌مریزاد گفت که در چنین شرایطی در برابر این فشارها و سختی‌ها مقاومت کردند تا به سمت آبادانی و صیانت از میهن پیش برویم.

جلالی با اشاره به مشکلات پیش روی دانشجویان ایرانی در روسیه پس از شیوع کرونا، گفت: تعدادی از دانشجویان بهمن ماه برای دیدار با خانواده به ایران سفر کرده بودند و در بازگشت به روسیه با مشکلاتی مواجه شدند و سفارت ایران و دیپلمات‌ها پیگیر مشکلات آنان هستند.

سفیر ایران در مسکو تأکید کرد: در این شرایط چندین محموله کمک از روسیه به ایران ارسال شد و امیدواریم این کمک‌ها با همکاری ایرانیان مقیم و پیگیری‌های جدی سفارت همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان با ارائه توصیه‌هایی برای پیشگیری از کرونا، بیان کرد: امیدوارم موازین بهداشتی رعایت و به خودمراقبتی توجه شود. سفارت ایران در روسیه 24 ساعته در خدمت ایرانیان مقیم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha