اطعام شبانه كارتن‌خواب‌ها از محل موقوفات شیراز
کد خبر: 3887952
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

اطعام شبانه كارتن‌خواب‌ها از محل موقوفات شیراز

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از اطعام شبانه كارتن‌خواب‌های شیراز با رعایت نكات بهداشتی از محل موقوفات قوام و حاج علی‌رضایی خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به ایام شیوع ویروس كرونا گفت: یكی از گروه‌هایی كه در این شرایط نیاز به كمک دارند، كارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان‌ هستند كه ممكن است فراموش شوند.

وی افزود: در این ایام به دلیل اینكه اجرای قرنطینه خانگی ضروری است و امكان اجرای نیات برخی از موقوفات نظیر برگزاری اجتماع برای اطعام نیازمندان میسر نیست، لذا تمهیدات دیگری در این زمینه اندیشیده‌ایم.

صفری گرائی ادامه داد: اكنون كه امكان اجرای نیت موقوفات قوام و حاج علی‌رضایی در محل حسینیه تاریخی میراثی قوام شیراز میسر نیست، از محل این موقوفات هر شب شام با رعایت نكات بهداشتی میان افراد كارتن‌خواب و بی‌خانمان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینكه این اطعام شبانه هر شب بین 300 نفر توزیع می‌شود، گفت: توزیع این مواد غذایی نیز توسط گروه‌های جهادی بقاع متبركه كه هر شب مشغول به ضدعفونی كردن معابر هستند، انجام می‌شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: نزدیک به سه شب است كه كار اطعام كارتن‌خواب‌ها آغاز شده و تا 16 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha