راه‌اندازی کمپین «روستای بدون کرونا» در البرز
کد خبر: 3888245
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

راه‌اندازی کمپین «روستای بدون کرونا» در البرز

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر البرز از راه‌اندازی کمپینی با شعار روستای بدون کرونا در این استان خبرداد و گفت: در این کمپین از بیمه‌شدگان و خانواده‌ آن‌ها که به این بیماری مبتلا شده‌اند حمایت خواهد شد.

راه‌اندازی کمپین «روستای بدون کرونا» در البرز

هادی بشیری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان البرز، در گفت وگو با ایکنا از البرز گفت: با توجه به شرایط فعلی و شیوع کرونا ویروس در سطح کشور، تأمین نیاز بهداشتی زیرمجموعه صندوق بیمه از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول و ژل ضدعفونی‌کننده دست برای تمامی کارگزاران استان تهیه و توزیع شد، افزود: این اقدام در راستای صیانت از سلامت پرسنل کارگزاری‌های صندوق و برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و همچنین ارائه خدمات بهتر به متقاضیان بوده است.
بشیری افزود: این بسته‌ها از طریق پست برای کارگزاران صندوق که در همه مناطق روستایی و عشایری استان مشغول ارائه خدمات بیمه‌ای به کشاورزان روستائیان و عشایر هستند، ارسال شد.
وی اظهار کرد: این صندوق با شعار «روستای بدون کرونا» فعالیت می‌کند و کمپینی با شعار روستای بدون کرونا تشکیل داده‎ است و در راستای تحقق این شعار فعالیت می‌کند و از بیمه‌شدگان و خانواده‌ آن‌ها که به این بیماری مبتلا شده‌اند حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha