پویش قرائت قرآن کریم به مناسبت نیمه شعبان راه‌اندازی شد
کد خبر: 3889375
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
به همت مؤسسه «كوثر»؛

پویش قرائت قرآن کریم به مناسبت نیمه شعبان راه‌اندازی شد

مؤسسه قرآنی «كوثر» شریف آباد شهرستان ابهر، به مناسبت نیمه شعبان، اقدام به راه‌اندازی پویش همگانی قرائت قرآن کریم کرده است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی و قرآن و عترت «كوثر» شریف‌آباد شهرستان ابهر، مطابق سال‌های گذشته در ایام نیمه شعبان اقدام به راه‌اندازی پویش همگانی قرائت و ختم قرآن کریم کرده است.
این پویش همگانی هر ساله به صورت حضوری با حضور فعالان و علاقه‌مندان قرآنی برپا شده است، لذا با شیوع ویروس کرونا، قرائت دسته جمعی قرآن کریم برای ظهور امام عصر(عج) و سلامتی و شفای همه بیماران جسمی و روحی و نابودی ویروس کرونا به صورت مجازی انجام می‌شود.
این پویش از ابتدای فروردین‌ماه آغاز شده و تاکنون از این پویش استقبال خوبی صورت گرفته است. قرائت قرآن کریم با غروب نیمه شعبان همزمان با ولادت منجلی عالم حضرت مهدی(عج) به پایان خواهد رسید.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این طرح با اعلام چند جزء، عدد یک را به شماره ۰۹۱۹۳۴۶۹۵۹۸ پیامک کنند.
مؤسسه فرهنگی و قرآن و عترت «كوثر» شریف آباد شهرستان ابهر، هم اکنون کلاس‌های حضوری خود را تعطیل و به صورت مجازی دوره‌های آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم را با اساتید مجرب برپا می‌کند.
یادآور می‌شود؛ مؤسسه فرهنگی و قرآن و عترت «كوثر» در استان زنجان، شهرستان ابهر، خیابان رجایی، میدان امام حسین(ع)، روبروی مسجد جامع شریف آباد واقع شده است.

انتهای پیام
captcha