کد خبر: 3893453
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

آغاز پویش دانش‌آموزی «سپاس معلم» در فارس

آغاز پویش دانش‌آموزی «سپاس معلم» در فارس رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس از آغاز پویش دانش‌آموزی سپاس معلم در استان در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا شعبانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس امروز، 3 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: پس از برگزاری موفق پویش‌های «سفیر سلامت» و «آموزش تعطیل نیست» و «نه به آتش‌سوزی در چهارشنبه‌سوری» در ایام شیوع کرونا ویروس با همکاری معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس در استان این اداره اقدام به برگزاری پویشی تحت عنوان «سپاس معلم» در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم كرده است.

وی افزود: معلمان سراسر استان در این ایام به‌صورت خودجوش و از طریق فضای مجازی اجازه ندادند که آموزش تعطیل شود و با کار چند برابری نسبت به زمانی که مدارس باز بود، تلاش کردند که مطالب درسی به دانش‌آموزان ارائه شود.

شعبانی گفت: بر همین اساس و برای قدردانی از زحمات این عزیزان، دانش‌آموزان استان فارس می‌توانند در آستانه ۱۲ اردیبهشت‌ماه و ایام گرامیداشت مقام معلم، تصاویر و پیام‌های ویدیویی خود را با موضوع قدردانی از آموزگاران و معلمان خود از طریق فضای مجازی به شماره 09108994370 ارسال كنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: به ۱۰ اثر برگزیده نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha