اجرای برنامه‌های پدافند زیستی در مبارزه با کرونا در بابلسر
کد خبر: 3896152
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

اجرای برنامه‌های پدافند زیستی در مبارزه با کرونا در بابلسر

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر از اجرای برنامه‌های پدافند زیستی در جهت مقابله با ویروس کرونا در شهر‌های بابلسر، کوهی‌خیل، بهنمیر و جویبار خبر داد.

اجرای برنامه‌های پدافند زیستی در مبارزه با کرونا در بابلسرسرهنگ رحمت الله مولا فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران از مانور پدافند زیستی در بابلسر و کوهی خیل جویبار و شهرستان بهنمیر خبر داد و اظهار کرد: پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر همچون دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با مردم و دیگر اقشار جامعه در حال آماده باش است تا با این جنگ بیولوژیکی یپردازد.
وی افزود: پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ابتدا با اقدامات پیشگیرانه از انتقال این ویروس به محیط پادگان جلوگیری کرده و سپس به کمک مردم شتافت.
مولا تصریح کرد: کمک به نیروی انتظامی در طرح محدودیت تردد در ورودی شهرستان بابلسر و بهنمیر، پخش محلول ضدعفونی و ماسک در بین مردم، اجرای مانور پدافند زیستی در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ضدعفونی کردن معابر کوهی‌خیل، جویبار و شهرستان بهنمیر و انجام ویزیت رایگان و کمک‌های پزشکی جهت خدمت رسانی به مردم عزیز از جمله فعالیت‌های در پدافند هوایی بابلسر برای مبارزه باویروس منحوس کرونا بود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر همچون زمان هشت سال دفاع مقدس همگام مردم و دیگر اقشار جامعه در حال آماده باش است تا با مبارزه با این جنگ بیولوژیکی وضعیت مملکت را به سوی آرامش سوق دهد.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، اظهار کرد: بار دیگر مردم میهن اسلامی با توجه به نحوست این میهمان ناخوانده، در لباس پزشک، پرستار، دانشجو، کاسب، کارمند و دیگر اقشار مردمی، بسیجی وار به مبارزه با این دشمن سلامت مردم پرداختند.

وی با ارایه این مطلب که عده‌ای نیز خود جوش با تشکیل گروه‌های جهادی شبانه روز به مقابله با این ویروس پرداختند، افزود: خوشبختانه همه دست به دست هم داده و تاکنون از پس این میهمان ناخوانده بر آمده و با کاهش و حذف این ویروس حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

انتهای پیام
captcha