تکمیل شدن 80 درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در لرستان
کد خبر: 3898873
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

تکمیل شدن 80 درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در لرستان

مدیر حج و زیارت استان لرستان از تکمیل ۸۰ درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع 99 در لرستان خبرداد و گفت: برای 20 درصد باقی مانده ظرفیت جدیدی اعلام شده است.

تکمیل شدن ۸۰ درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی حج و زیارت لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان در رابطه‌با ثبت‌نام حج تمتع اظهارکرد: ثبت‌نام برای سفر حج، امسال الکترونیکی و به‌صورت غیر حضوری و اینترنتی آغاز شده و اولویت‌های بعدی نیز از همین طریق به علاقمندان اعلام می‌شود.

وی افزود: همشهریانی که فیش‌های حج تمتع آنها تا تاریخ 31  شهریور  1386 است می‌توانند از طریق سایت haj.ir کاروان خود را انتخاب کنند یا این که با رعایت همه جوانب بهداشتی به دو دفتر زیارتی که کار ثبت‌نام حج تمتع را در شهرستان بروجرد انجام می‌دهند مراجعه کرده و سایر اقدامات را در آن محل انجام دهند.

مدیر حج و زیارت استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر 80 درصد از کاروان‌ها تکمیل است و برای 20 درصد باقی مانده ظرفیت جدیدی برای تکمیل ظرفیت اعلام شده است، نکته‌ای که قابل تامل است، این است که  عربستان سعودی هیچ مشکلی مبنی‌بر عدم برگزاری حج اعلام نکرده است و عزیران می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر مشخص شده مراجعه کنند.

وی بیان کرد:  اگر ثبت‌نام‌ها کامل شد و همه مراحل پزشکی و کلاس‌های آموزشی همه مهیا شد اما حج به‌دلیل مسائل بهداشتی انجام نشود همین کاروان‌ها حتی با هتلی که برایشان اختصاص یافته با همین ترتیب بدون هیچ‌گونه افزایش قیمت ارزی به حج سال بعد انتقال پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha