برگزاری مسابقات خانوادگی قرآن و عترت در همدان
کد خبر: 3899759
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

برگزاری مسابقات خانوادگی قرآن و عترت در همدان

مسئول کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از برنامه‌های قرآنی، این مجموعه تصمیم به برگزاری مسابقات خانوادگی قرآن و عترت در فضای مجازی کرده است.

برگزاری مسابقات خانوادگی قرآن و عترت در همدانهادی شیرمحمدی، سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از برنامه‌های قرآنی، این مجموعه در راستای انس با قرآن، تصمیم به برگزاری مسابقات خانوادگی قرآن و عترت نموده است.
سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان همدان افزود: این مسابقات قرآن با محور خانواده در موضوعات، «عکس، ترتیل و دلنوشته» در فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی افزود: در محور نخست، خانواده‌ها می‌توانند تصاویری از سفره‌های افطار، مناجات، نماز، روز قدس و هر آنچه مرتبط با این ماه مبارک است حداکثر در قالب 3 عکس برای این مسابقه ارسال کنند.
شیرمحمدی اضافه کرد: در بخش دوم مسابقه که تلاوت قرآن کریم است هر فرد می‌تواند به مدت ۳ تا ۵ دقیقه کلیپ تلاوت خود را برای سایت مسابقه ارسال کند در بخش سوم نیز علاقمندان می‌توانند فایل دلنوشته خود را با موضوع ماه مبارک رمضان برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.
وی بابیان اینکه 10 خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار است، گفت: خانواده‌ها می‌توانند برای اطلاع بیشتر از نحوه ارسال آثار به سایت hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
شیرمحمدی با اشاره به اینکه زمان اعلام نتایج 20 خردادماه است، گفت: جایزه نفر اول در هر اثر 200 هزار تومان، نفر دوم 150 هزار تومان و نفر سوم 100 هزار تومان پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام
captcha