حمایت از آرمان ملت فلسطین تا آزادی قدس شریف/ مراسم میدانی روز قدس برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3900421
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

حمایت از آرمان ملت فلسطین تا آزادی قدس شریف/ مراسم میدانی روز قدس برگزار نمی‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز جهانی قدس در سراسر کشور برگزار نخواهد شد و ما امت اسلامی تا آزادی قدس شریف از آرمان مردم مسلمان فلسطین حمایت خواهیم کرد.

حمایت از آرمان ملت فلسین تا آزادی قدس شریفبه گزارش ایکنا از مازندران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران بمناسبت روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، مردم ولایتمدار و غیور استان مازندران، برابر ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، باتوجه به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا و به خاطر حفظ سلامت و جان مردم، هیچ گونه برنامه و مراسم میدانی به عنوان روز جهانی قدس در سراسر کشور برگزار نخواهد شد و لازم است در این خصوص به نکاتی توجه شود:

در ادامه این اطلاعیه آمده، ما به عنوان امّت ایران اسلامی هیچگاه، مردم مسلمان و مظلوم فلسطین و قدس شریف اولین قبله مسلمین را فراموش نخواهیم کرد و تا آزادی قدس شریف از آرمان مردم مسلمان فلسطین حمایت خواهیم کرد.

در این اطلاعیه تاکید شد، خصومت و دشمنی آمریکای جهانخوار را که از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ تا کنون علیه ملت و کشور ایران اسلامی انجام داد به خصوص بعد از انقلاب اسلامی نیز هیچگاه از یاد نخواهیم برد و همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ایران اسلامی می‌دانیم.

همچنین به این مهم اشاره شد؛ شهادت شهدای گرانقدر انتفاضه و قدس شریف، به ویژه شهید بزرگ قدس، سرلشکر سلیمانی را همواره گرامی خواهیم داشت.

در این اطلاعیه به همه مردم توصیه شد؛ همه در روز جمعه، روز جهانی قدس به فرمایشات فصل الخطاب مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) گوش فرا دهیم و انشاء الله در عمل به آن پایبند باشیم.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ تبلیغات میدانی سطح شهرها، بیان جایگاه قدس شریف، ۷۲ سال مظلومیت و آوارگی مردم مسلمان فلسطین و جنایت‌های رژیم اسرائیل با حمایت‌های آمریکای جهانخوار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ارگان‌ها و نهادهای انقلابی، خبرگزاری‌ها، به خصوص رسانه ملی مرکز مازندران با جدیت در دستور کار است که از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha