آماده‌باش ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی در حرم رضوی
کد خبر: 3901551
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

آماده‌باش ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی در حرم رضوی

مدیر درمانی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آماده‌باش ۵ پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی این آستان مقدس به مناسبت بازگشایی حرم مطهر رضوی خبر داد.

آماده‌باش 5 پایگاه‌ فوریت‌های پزشکی در حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، حسن اخوان‌مهدوی، مدیر درمانی مؤسسه درمانی آستان قدس اظهار کرد: 5 پایگاه فوریت‌های پزشکی این مؤسسه به منظور حفظ سلامتی و آرامش زائران و مجاوران و ارائه خدمات رایگان به بیماران اورژانسی از شامگاه یکشنبه، 4 خردادماه به‌صورت شبانه‌روزی در صحن‌های جامع رضوی، جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، آزادی و امام حسن مجتبی(ع) مجدد فعالیت خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: پایگاه مجهز فوریت‌های پزشکی صحن امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی با مشارکت فعال خادمیاران سلامت رضوی دارالشفای امام رضا(ع) در دو بخش مجزای بانوان و آقایان به بیماران اورژانسی ارائه خدمت می‌کند.

مدیر درمان مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به استقرار 2 آمبولانس این مؤسسه در اماکن متبرکه رضوی افزود: نیروهای حاضر در بخش‌های مختلف دارالشفای امام رضا(ع) نیز افزایش یافته و این مؤسسه آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به عموم بیماران، اعم از زائر و مجاور را دارد.

اخوان‌مهدوی به فعالیت بخش‌های آزمایشگاه، رادیولوژی، همودیالیز، شیمی‌درمانی و... این دارالشفاء اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر متخصصان رشته‌های اطفال، داخلی، پوست، قلب و... نیز در بخش پزشکان متخصص در طبقه اول دارالشفاء آماده ارائه خدمات پزشکی به بیماران هستند.

وی با تأکید بر اینکه سیستم خدمات‌رسانی دارالشفای امام رضا(ع) و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: بیماران در صورت نیاز به خدمات تکمیلی پزشکی با آمبولانس‌های این مؤسسه درمانی به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اعزام می‌شوند.

مدیر درمان مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: این مؤسسه در صورت نیاز به افزایش خدمات، تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی و نیروهای آنها را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha