مجسمه آزادی روی سکوی نژادپرستی آمریکا!
کد خبر: 3902515
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

مجسمه آزادی روی سکوی نژادپرستی آمریکا!

شواهد موجود نشان می‌دهد که آمریکا برخلاف داعیه‌های بلندبالای خود در زمینه حقوق‌بشر و کرامت انسانی هم‌چنان در صدر لیست کشورهای درگیر مقوله نژادپرستی قرار دارد. این کشور از زمان تشکیل، موضوع نژادپرستی و تبعیض نژادی را از چارچوب کار خود بیرون نکرده است و بدون شک اگر مردم جهان به جنایات هولناک آمریکا پی می‌بردند، علیه آن قیام کرده و ایالات متحده به تاریخ می‌‌پیوست.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری براثا، «بلقیس علی سلطان»، فعال رسانه‌ای سرشناس یمن در گزارشی می‌نویسد: هر کسی به تاریخ آمریکا بنگرند و چگونگی تأسیس ایالات متحده آمریکا را  بررسی کند؛ به آسانی درخواهد یافت که این کشور بر اساس نسل‌کشی میلیون‌ها مردم بومی سرخ‌پوست شکل گرفته و به دنبال این نسل‌کشی‌ها؛ توطئه‌ها و جنگ‌های بسیاری را برای تصرف سرزمین‌های باقیمانده انجام داده است. این در حالی است که نجات‌یافتگان بومی(مردم سیاه‌پوست) از سوی ساکنان جدیدی که از کشورهای اروپایی(سفیدپوستان) آمده به بردگی گرفته شده بودند. به رغم گذشت قرن‌ها از این قتل وحشیانه و ادعاهای امروزی براى آزادی در آمریکا، همچنان با بومیان سرزمین‌های آمریکا مانند یک برده و با نگاه تحقیرآمیز و بی‌اعتنایی به حقوق آنها رفتار می‌شود. مسئولیت و رفتار خوب با این بومیان تنها در زمان انتخابات ریاست جمهوری نمایان شده و کاخ سفید از آنها به‌ عنوان ابزار و پله‌هایی برای پیمودن راه خود استفاده می‌کند؛ دقیقاً مثل مسلمانان آمریکایی که نژادپرستی در قبال آنها نیز بیداد می‌کند.

دست‌های پشت پرده صهیونیست‌های ماسونی

دولت آمریکا از زمان آغاز به کار خود موضوع نژادپرستی و تبعیض نژادی را از چارچوب کار خود بیرون نکرده است. دولت نژادپرست آمریکا همیشه برای تطهیر چهره خود ادعای آزادی و همزیستی مسالمت‌آمیز کرده و رسانه‌هایی که بخواهند موضوعات نژادپرستی را بیان کنند مورد سرکوب قرار داده است. سفیدپوستان آمریکا نزاع فرقه‌ای، درگیری و جنگ‌هایی در قاره آفریقا و در بین مسلمانان به راه انداختند تا جهانیان را در هزارتوی نزاعات به جان هم بیاندازند. سیاست‌های آمریکا همواره در راستای زیاده خواهی‌های سیاسی و اقتصادی بوده تا از این طریق جاه‌طلبی‌های بین‌المللی صهیونیست‌های ماسونی را که به نوبه خود کرسی‌های کاخ سفید را کنترل و سیاست‌های جهان را اداره می‌کنند، محقق می‌سازد.
مجسمه آزادی روی سکوی نژادپرستی آمریکا!
سفیدپوستان آمريكايى، نژادپرستی را از نیاکان خود به ارث برده و هیچکس نتوانسته آنها را از این خصلت جدا بداند. آنها همچنان مردم سیاه‌پوست را مورد آزار و به انحاء مختلف مورد اذیت و تبعیض قرار داده‌اند. این امر مرا یاد به اسلام گرویدن «محمد علی کلی»، ستاره سیاه‌پوست سابق بوکس جهان می‌‌اندازد؛ هنگامی که محمدعلی مسلمان شدن خود را اعلام کرد یک روزنامه‌نگار آمریکایی با بیان اینکه مسلمانان نژادپرست و فرقه‌گرا هستند، دلیل مسلمان شدن او را پرسید؟ سپس محمد علی به او پاسخ داد: «اگر طبق ادعای تو مسلمانان نژادپرست و فرقه‌گرا بودند، کعبه را که روزانه ۵ بار به سوی آن نماز می‌خوانند؛ با رنگ مشکی نمی‌پوشاندند». خبرنگار از پاسخ او در حیرت ماند.
اخیراً افسر سفیدپوست آمریکایی یک شهروند سیاه‌پوست را زیر مشت و لگد خود خفه کرد که البته حادثه جدیدی هم نبوده چه‌بسا انتشار فیلم این حادثه برای منحرف کردن افکار عمومی از عدم موفقیت دولت آمریکا در مقابله با بیماری کرونا و عدم جلوگیری از رسیدن کشتی‌های ایرانی به سواحل ونزوئلا و همچنین مسئله بیکاری ۲۰ میلیون شهروند این کشور صورت گرفته باشد. این جنایت علی‌رغم وقاحتی که دارد، از سوی سفیدپوستان آمریکایی تکرار می‌شود و جنایتکاران تا زمانی که دنیا از هیمنه آمریکا یا به تعبیر بهتری از هیمنه صهیونیست‌های ماسونی رهایی نیابد به اینگونه ستم‌ها ادامه خواهند داد.
مجسمه آزادی روی سکوی نژادپرستی آمریکا!
جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی با این حادثه فرقی نمی‌کند؛ مظلومیت شهادت «محمد الدره» برای مدعیان حقوق کودک و شهادت دختر فلسطینی در یکی از گذرگاه‌ها برای کسانی که ادعای دفاع از حقوق زنان دارند و جوانی که توسط اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسید شد و جسدش از بولدوزر آویزان شد؛ کاملاً‌ برای کسانی که داعیه‌دار آزادی هستند و تمثال آزادی را برای فریب مردم دنیا سمبل کشورشان می‌کنند، مبرهن است؛ آمریکا که مدعی حقوق بشر است، خود در قلمرو داخلی و نیز اراضی دیگر كشورها ناقض آزادی‌ است.
آمریکا خود را ایالات متحده می‌نامد و به این اتحادیه می‌بالد؛ این در حالی است که ایالت‌های آن از ساکنان اصلی، غصب شده و مهمتر از همه همانطور که در کشور یمن پیداست؛ این کشور منحوس به دنبال برچیدن یکپارچگی وطن‌ها و قطع روابط شهروندان از یکدیگر است.
آمریکا و صهیونیست‌ها همیشه برای انحراف افکار عمومی جهان از موضوعات حیاتی که باعث تغییر مسیر دنیا می‌شوند؛ تلاش کرده‌اند. آگاهی از تلاش‌های خبیثانه آمریکا و اسرائیل اهمیت زیادی دارد. بدون شک اگر مردم جهان به جنایات هولناک آمریکا پی می‌بردند علیه آن قیام كرده و ایالات متحده به تاریخ می‌پیوست و جهان از مدت‌‌ها پیش از صلح، امنیت، آزادی و آرامش بهره‌مند می‌شد.
ترجمه گزارش: مجید عبیداوی
انتهای پیام
captcha