راز تکامل راه امام در وحدت و انسجام ملی است
کد خبر: 3902874
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

راز تکامل راه امام در وحدت و انسجام ملی است

در بخشی از پیام تسلیت رئیس جهاد دانشگاهی فارس به‌مناسبت سالروز ارتحال امام آمده است: «امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است».

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن 14 خرداد، سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «عجيب نيست كه «خرداد» داغ ما را در آن سوگ بزرگ تازه كند و همواره دست در دامن حسرت و غم داشته باشيم و در فراق تو، كه معجون «عرفان و جهاد» و آميخته‌اي از «اشك و سلاح» بودي، همچنان غمي سنگين و جاني غمگين داشته باشيم!

اماما! از آن جهان، دل‌هاي داغدار ما را به دعاي خيري تسلا بخش.

چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار خورشید است که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان جهان در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم‌الشأن ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند. امروز همگان باید بدانیم راز و رمز بقا و تکامل خط و راه امام در وحدت و انسجام ملی نهفته است.

سالروز رحلت جانگذاز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تسلیت باد».

انتهای پیام
captcha