اعلام زمان و مکان مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم اوقاف مازندران
کد خبر: 3903179
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

اعلام زمان و مکان مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم اوقاف مازندران

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران از 24 تا 27 خردادماه در چهار شهرستان خبر داد.

اعلام زمان و مکان مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم اوقاف مازندران1حجت‌الاسلام مصطفی سیفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران در چهار شهرستان تنکابن، ساری، بابل و آمل از 24 تا 27 خردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای اولین بار این مسابقات به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: نام‌نویسی برای شرکت در این مسابقات ششم اردیبهشت‌ماه بود و کسانی که تا آن تاریخ نام نویسی کردند حق شرکت دارند.

سیفی تصریح کرد: شهرستان‌های نوشهر، تنکابن، رامسر، عباس‌آباد 7 و 30 دقیقه روز شنبه ٢٤ خردادماه در امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن و شهرستان‌های ساری، نکا، بهشهر، میاندرود، گلوگاه 7 و 30 دقیقه روز یک‌شنبه ٢٥ خردادماه  در امامزاده عباس(ع) ساری مسابقات منطقه‌ای خود را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: شهرستان‌های آمل، محمودآباد، بلده، لاریجان، نور 7 و 30 دقیقه روز دوشنبه ٢٦ خردادماه در امامزاده ابراهیم(ع) آمل و شهرستان‌های بابل، قائمشهر، بابلسر، فریدونکنار، بندپی، جویبار، سوادکوه ساعت 7 و 30 دقیقه روز سه‌شنبه ٢٧ خردادماه در امامزاده قاسم(ع) بابل برای در مسابقات شرکت خواهند کرد.

لازم به ذکر است؛ کسانی که در سایت مسابقات ثبت نام نکرده‌اند نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha