پایان مهلت ثبت نام چهل‌وسومین مسابقات سراسری قرآن / حضور 500 شرکت‌کننده از استان تهران
کد خبر: 3903412
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲

پایان مهلت ثبت نام چهل‌وسومین مسابقات سراسری قرآن / حضور 500 شرکت‌کننده از استان تهران

زمان ثبت نام در چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حالی 16 خردادماه و پس از یک دوره چهل روزه به پایان رسید که در استان تهران حدود 500 نفر متقاضی حضور در این مسابقات بودند.

پایان مهلت ثبت نام چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن / حضور 500 شرکت کننده از استان تهران

به گزارش ایکنا، زمان ثبت نام برای حضور در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن 16 خردادماه و پس از یک دوره حدوداً چهل روزه پایان یافت و با توجه به اینکه تاکنون هیچ اعلامی مبنی بر تمدید زمان ثبت نام صورت نگرفته، باید این پایان مهلت را بدون هیچ تمدیدی قطعی دانست.

با وجود گذشت دو روز از پایان ثبت نام هنوز هیچ اطلاع‌رسانی‌ در مورد میزان مشارکت شهروندان در این دوره از مسابقات صورت نگرفته است.

بر اساس آماری که در مورد میزان مشارکت شهروندان استان تهران در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن به دست آمده در این دوره شاهد ریزش دور از انتظار تعداد متقاضیان بودیم به طوری که تعداد متقاضیان در استان تهران به حدود 500 نفر رسید.

حذف برخی رشته‌ها در بخش معارفی، حذف برخی رشته‌ها در بخش بانوان و همچنین محدود کردن ثبت نام به روش اینترنتی و دشواری‌هایی که متقاضیان در مرحله مراجعه به سایت ثبت نام داشته‌اند را می‌توان از جمله مهم‌ترین دلایل کاهش تعداد ثبت نام‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن در استان تهران برشمرد.

سال گذشته در استان تهران حدود هزار و 100 نفر با مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور، و یا سایت ثبت نام، اعلام آمادگی کردند.

بر اساس گزارش ایکنا هنوز آمار کلی متقاضیان شرکت در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام نشده است.

چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌هایی همچون قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، همسرایی و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha