رئیس اداره مسابقات مرکز قرآنی اوقاف معرفی شد
کد خبر: 3904911
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

رئیس اداره مسابقات مرکز قرآنی اوقاف معرفی شد

احمد حاجی‌شریف و حمید مجیدی‌مهر به عنوان رؤسای جدید دبیرخانه ستاد عالی مسابقات و اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شدند.

تغییرات در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف؛ حضور «حاجی‌شریف» و «مجیدی‌مهر»

به گزارش ایکنا، حمید مجیدی‌مهر، از عوامل اجرایی مسابقات قرآن در سال‌های گذشته، پس از چند سال دوری از این عرصه با عنوان رئیس اداره مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بازگشته است.

مجیدی‌مهر، که از مجریان رادیو قرآن و شبکه قرآن و معارف سیماست، پیش از این به عنوان مسئول کمیته فنی مسابقات کشوری و بین‌المللی فعالیت داشت و از قاریان ممتاز کشورمان است.

خبر دیگری که این روزها از مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه،شنیده می‌شود، جابه‌جایی رئیس دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور است و احمد حاجی‌شریف، که پیش از این مسئولیت کمیته فنی سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به او واگذار شده بود،‌ به عنوان رئیس جدید دبیرخانه ستاد عالی مسابقات معرفی خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود، مراسم معارفه این دو چهره در جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور در هفته آینده برگزار می‌شود. در این مراسم، علاوه بر تجلیل از 10 دستگاه موفق در برگزاری مسابقات طی سال 98، در مورد سرنوشت برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن و مسابقات سراسری در سال جاری با وجود بیماری کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha