اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران اعلام شد
کد خبر: 3911309
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران اعلام شد

مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران هفته گذشته در رشته‌های مختلف برگزار و نتایج آن امروز اعلام شد.

مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن استان تهران

به گزارش خبرنگار ایکنا، اسامی برترین‌های مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تهران اعلام شد. این رقابت‌ها هفته پیش برگزار شد و براساس آن در رشته‌‌های مختلف در بخش‌های آقایان و بانوان، چهره‌های راه‌یافته به مرحله استانی معرفی شدند.

از جمله چهره‌هایی که در بین راه‌یافتگان به مرحله استانی و البته در بخش آقایان به چشم می‌خورد می‌توان به «منصور قصری‌زاده» قاری بین‌المللی کشورمان اشاره کرد که در رشته حفظ کل قرآن کریم حضور یافته و موفق به راهیابی به مرحله استانی شده است.

او در سال‌های اخیر همواره در این رشته از مسابقات حضور داشته و تا مرحله استانی نیز پیش رفته است. از دیگر چهره‌هایی که در رشته حفظ کل قرآن به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند می‌توان به «محمدجواد دلفانی»، «محمدرسول تکبیری»، «محمدحسین بهزادفر»، «محمود نوروزی» و «علیرضا زرنوشه فراهانی» در رشته حفظ کل قرآن کریم اشاره کرد.

همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن نیز نام «مسعود سیاف‌زاده» و «محمدحسن موحدی» دو نفر از قاریان شناخته شده کشورمان نیز دیده می‌شود. موحدی در رشته قرائت تحقیق و اذان نیز شرکت کرده و به مرحله استانی راه یافته است.

در رشته قرائت تحقیق نیز چهره‌هایی همچون «حبیب صداقت»، «مجتبی محمدبیگی»، «علی خشنود» و «محسن قاسمی» در شمار راه‌یافتگان به مرحله استانی این دوره از مسابقات هستند. در رشته اذان نیز «حسین شالچی» از جمله افراد راه‌یافته به مرحله استانی است.

نفرات برتر مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان

نفرات برتر مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش بانوان

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha