مدیركل آموزش و پرورش فارس با اشاره به فعالیتهای سازمان دانشآموزی، آنها را در سند تحول بنیادین بهعنوان راهبردی پیشبرنده عنوان كرد. 
به گزارش ایكنا از فارس، فرهاد اسماعیلی، مدیركل آموزش و پرورش فارس، امروز، 20 خردادماه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان دانشآموزی استان، فعالیتهای سازمان دانشآموزی را حلقه مفقوده نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: از فعالیتهای این سازمان در سند تحول بنیادین بهعنوان راهبردهای پیشبرنده یاد شده است.
وی افزود: در وزارت آموزش و پرورش نام سازمان دانشآموزی فارس میدرخشد و این موفقیت حاصل تلاش یک تیم حرفهای و رهبری هوشمندانه و مقتدر آن بوده است.
اسماعیلی بیان كرد: سازمان دانشآموزی فارس هماکنون در قله است و امیدواریم بعد از این نیز با همکاری و تعامل خوب، جایگاه فارس حفظ و ارتقا یابد.
محسن كلاری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس نیز ضمن تقدیر از تلاش همکارانش در دوران مسئولیت خود در سازمان دانش آموزی استان، گفت: خرسندم که این سازمان توانسته در کشور به جایگاهی رفیعی دستیابد.
امید اسماعیلی، رئیس جدید سازمان دانشآموزی فارس نیز در این مراسم این سازمان را بهعنوان یک پدیده فعال و پویا در وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد و افزود: خصوصیت ویژه سازمان دانشآموزی عملیاتی کردن تربیت اجتماعی به معنای واقعی است.
وی با اشاره به فعالیتهای سازمان دانشآموزی، گفت: دانشآموزان عنصر اصلی فعالیتهای آموزش و پرورش هستند و امیدوارم در این مسئولیت با همکاری تمام همکاران بتوانیم فارس را در قله حفظ کنیم.
یادآور میشود، در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محسن کلاری، رئیس پیشین سازمان دانشآموزی فارس، امید اسماعیلی به این سمت منصوب شد. کلاری، رئیس سابق سازمان دانشآموزی فارس نیز هماکنون به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارهکل آموزش و پرورش فارس مشغول به خدمت است.
انتهای پیام