کد خبر: 3903927
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

برپایی اختتامیه جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» در دهه كرامت

برپایی اختتامیه جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» در دهه كرامت در نشست هماهنگی شورای معاونان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با صدا و سیمای فارس مصوب شد تا اختتامیه جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» در دهه كرامت برگزار شود.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست مشترك معاونت فرهنگی و تبلیغات آستان مقدس شاهچراغ(ع) با مدیركل و معاونان صدا و سیمای فارس به‌منظور هم‌افزایی در برگزاری برنامه‌های مذهبی امروز، 20 خردادماه در این حرم مطهر برگزار شد.

در این نشست مقرر شد اختتامیه جشنواره ملی رادیویی «چلچراغ» در ایام دهه كرامت برگزار شود و جلسات‌ هم‌افزایی حرم مطهر و صدا و سیمای مركز فارس نیز به‌صورت فصلی برگزار شوند.

حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس شاهچراغ(ع)؛ سیدتقی سهرابی، مدیركل صدا و سیمای فارس و مدیران فرهنگی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این جلسه حضور داشتند.

همچنین در نشست مذكور پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک یک ساله، تولید سریال حضرت احمدبن موسی(ع) و همچنین ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال در سومین حرم اهل بیت(ع)، بحث و تبادل نظر شد و از زحمات رسانه ملی در انعکاس و پوشش برنامه‌ها و اخبار حرم مطهر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha