نام‌نویسی ۱۶۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران
کد خبر: 3905060
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

نام‌نویسی ۱۶۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از نام نویسی هزار و ۶۰۰ مازندرانی در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف خبر داد.

نام‌نویسی ۱۶۰۰ نفر در مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز 26 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف مازندران با تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته در استان آغاز شده است.
وی افزود: سال‌های گذشته این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز و تا مرحله استانی، کشوری و بین‌المللی ادامه پیدا می‌کرد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از برگزاری تعداد مراسمات، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت منطقه‌ای برگزار و سپس منتخبین هر منطقه به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت نام هزار و ۶۰۰ مازندرانی در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: مازندران جزو استان‌های برتر کشور در برگزاری مسابقات قرآنی به‌شمار می‌رود و متسابقین آن همه ساله حائز رتبه‌های برتر در مسابقات کشوری و بین‌المللی می‌شوند.
حیدری‌جناسمی تصریح کرد: در روز‌های شنبه و یکشنبه این هفته مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم در شهرستان‌های تنکابن و ساری برگزار شد که در آن متسابقین شهرستان‌های نوشهر، تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، ساری، نکا، بهشهر، گلوگاه و میاندورود با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بالای ۱۸ سال می‌باشند و زیر ۱۸ سال در قالب مسابقات دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha