رفع خطر انفکاک دینی ناشی از کرونا با تدبیر رهبری
کد خبر: 3906083
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

رفع خطر انفکاک دینی ناشی از کرونا با تدبیر رهبری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برخی از دشمنان خارجی و داخلی تلاش کردند از حادثه کرونا یک انفکاکی در حوزه دینی ایجاد کنند، اما با درایت مقام معظم رهبری نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

رفع خطر انفکاک دینی ناشی از کرونا با تدبیر رهبریبه گزارش ایکنا از مازندران حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، امروز یکم تیرماه در همایش تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های فرهنگی، تبلیغی استان مازندران که در مصلای ساری برگزار شد، گفت: ما هر دینی و مسلکی داشته باشیم طبیعتا دارای محتوایی هستیم و لازم است این محتوا بازنشر شود.
حسن‌نژاد با بیان اینکه روحانیون سهم بسزایی در مدیریت بحران‌های اخیر داشتند، تصریح کرد: برخی از دشمنان خارجی و داخلی تلاش کردند از مقوله کرونا یک انفکاکی در حوزه دینی ایجاد کنند، اما با درایت مقام معظم رهبری و اقدامات سازمان تبلیغات، نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.
انسجام ملی و رفع مشکل کرونا که بزرگ‌ترین معروف است تلاش همه جانبه داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اظهار کرد: امروز علی‌رغم محدودیتی که به خاطر کرونا در کشور ایجاد شده سازمان تبلیغات اسلامی مکلف است تا گام‌های سنجیده‌ای در حوزه تبلیغ بردارد.
به گزارش ایکنا در این مراسم از تعدادی روحانیون مبلغ پیشکسوت و تلاشگران مبارزه با کرونا در استان با حضور نماینده، ولی فقیه در مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha