جشن‌های دهه کرامت در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3906473
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

جشن‌های دهه کرامت در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: جشن‌های دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود.

جشن‌های دهه کرامت در بقاع شاخص البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص البرز خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شرایط ایجاد شده فرصت مناسبی برای ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم است و بر همین اساس شعار محوری دهه کرامت امسال «همدلی کریمانه و مواسات به رسم اهل بیت(ع)» است، افزود: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه شاخص البرز و همچنین فضای مجازی برگزار می‌شود.
این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم جشن در امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: برنامه‌ها با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استان برگزار و به صورت آنلاین از شبکه‌های مجازی و سیمای البرز پخش می‌شود.
دشتکی تصریح کرد: همچنین اداره‌کل اوقاف البرز همراه با دیگر ادارات اوقاف کشور در پویش سراسری #فدای دخترم شرکت خواهد کرد و در این راستا از ظرفیت مراکز افق بقاع متبرکه استفاده می‌شود.
‏وی گفت: نورافشانی در شب میلاد امام رضا(ع)، هماهنگی با ستاد نماز جمعه استان جهت تبیین جایگاه امامزادگان و مسئله زیارت توسط ائمه جمعه، تجلیل از هیئت امنا، خادمین و خیرین بقعه‌ساز، تجلیل از مدافعین حرم، جانبازان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های این دهه است که توسط اوقاف البرز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha