ممکن است روزی با صدای نیروهای حزب‌الله از خواب بیدار شویم
کد خبر: 3906508
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی:

ممکن است روزی با صدای نیروهای حزب‌الله از خواب بیدار شویم

«نفتالی بنت»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «یامینا» از مسئولان اسرائیلی خواست تا پدیده نفوذ نیروهای حزب‌الله از طریق مرزهای لبنان را برطرف کنند و افزود:‌ دیری نمی‌پاید که به خاطر این غفلت، صبح با صدای نیروهای جنبش مقاومت حزب‌الله از خواب بیدار شویم.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری العهد، نفتالی بنت با اشاره به اینکه افراد زیادی از طریق مرز لبنان به فلسطین وارد شده‌اند، گفت: می‌خواهم در مورد مشکل نفوذ به خاک‌هایمان[اراضی اشغالی] از طریق مرزهای شمالی در جوار لبنان هشدار دهم؛ به‌ویژه نسبت به نفوذ نیروهای حزب‌الله. این امر شاید مشکلی معمولی تلقی شود، امام به نظر من حزب‌الله از این مسئله خشنود و حتی ممکن است به عادی شدن این جریان تشویق کند و ما به زعم عادی بودن نفوذ افراد به مرزها، هوشیار نبوده و در خواب غفلت باشیم.

وی ادامه داد: انتظار دارم وزیر جنگ و تأسیسات امنیتی اسرائیل این مشکل را برطرف کنند، در غیر این صورت احتمال اینکه روزی با صدای نیروهای مقاومت حزب‌الله در شهرک‌های مرزی در شمال فلسطین از خواب بیدار شویم، بعید نیست. این خطری بزرگ است و باید هرچه زودتر جلوی نفوذ گرفته شود.

انتهای پیام
captcha