جهاد دانشگاهی شریک اجتماعی مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشور
کد خبر: 3906804
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

جهاد دانشگاهی شریک اجتماعی مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشور

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: به منظور توسعه دانش صادرات و جذب سرمایه‌گذاری خارجی، جهاد دانشگاهی استان مازندران به عنوان شریک اجتماعی با هدف واگذاری بخش‌هایی از وظایف مرکز دائم صادرات به شرکت‌های عضو انتخاب شد.

جهاد دانشگاهی شریک اجتماعی مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشورمحمدرضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با اشاره به نشست این نهاد با حسین‌زادگان استاندار مازندران که با حضور هیئت سرمایه‌گذار و رئیس مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشور در استانداری مازندران برگزار شد، گفت: به منظور توسعه دانش صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی، جهاد دانشگاهی استان مازندران به عنوان شریک اجتماعی با هدف واگذاری بخش‌هایی از وظایف مرکز دائم صادرات به شرکت‌های عضو انتخاب شد.
وی افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای می‌تواند در مازندران نقش خود را ایفا می‌کند.
شافعیان تصریح کرد: در این نشست با توجه به دستور استاندار مبنی بر ارائه طرح ایجاد مدیریت و بهره‌برداری مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری این استان، با پیشنهاد راه‌اندازی این مرکز از سوی رئیس مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشورِ، محصولات صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به شبکه صادراتی مرکز متصل می‌شود.
وی افزود: بر این اساس، این طرح با توجه به وسعت آن می‌تواند استان‌های شمالی کشور به ویژه مازندران را تبدیل به مرکز صادرات و جذب سرمایه گذاری منطقه شمال کشور کند.
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری با هدف معرفی و صادرات محصولات ایرانی در قالب نمایشگاه دائمی و توانمندسازی شرکت‌های عضو در قالب تسهیلگری در کارخانه نوآوری آزادی همراه با شعباتی در کشور‌هایی مانند قطر، ترکیه، ارمنستان، سوریه و به زودی در کشور‌های کنیا و روسیه به عنوان کارگزار رسمی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ایجاد شده است.
لازم به ذکر است؛ هیئت سرمایه‌گذار و رئیس مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری کشور در این نشست به دعوت جهاد دانشگاهی در این نشست حضور یافتند.

انتهای پیام
captcha