جشنواره ملی «بهونه» برگزیدگانش را در شیراز معرفی می‌كند
کد خبر: 3907181
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ(ع)؛

جشنواره ملی «بهونه» برگزیدگانش را در شیراز معرفی می‌كند

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره ملی «بهونه» فردا همزمان با بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعلی‌رضا موسوی، دبیر دومین جشنواره کشوری «بهونه» امروز، 7 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه کرامت و در راستای ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه، جشنواره کشوری «بهونه» با موضوع مجری‌گری و گویندگی که در خردادماه جاری برگزار شده بود، برگزیدگانش را معرفی خواهد كرد.

وی با بیان اینكه داوری این جشنواره طی روزهای اخیر انجام شد، افزود: در این جشنواره آثار توسط  10 داور نخست، 3 داور نهایی و داوری مردمی و همچنین 3 منتقد مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر دومین جشنواره کشوری «بهونه» گفت: آیین پایانی و تجلیل برگزیدگان این جشنواره روز یکشنبه، 8 تیرماه جاری ساعت 17 همزمان با روز بزرگداشت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) در سالن تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.

موسوی بیان كرد: با توجه به وضعیت موجود و در راستای حفظ پروتکل‌های بهداشتی، این آیین تنها با حضور مدعوین ویژه و برخی شرکت‌کنندگان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود همچنین این آیین در صفحه اینستاگرامی به آدرس @Alireza.bahoone برای علاقمندان به صورت زنده، پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود، این جشنواره در راستای حمایت از کودکان بی‌سرپرست شیرخوارگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و مدافعان سلامت و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha