مشاركت 10 هزار نفر در طرح ملی «آیات زندگی» از 6 استان
کد خبر: 3907578
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

مشاركت 10 هزار نفر در طرح ملی «آیات زندگی» از 6 استان

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به اجرای طرح ملی «آیات زندگی» توسط این مؤسسه از جذب 10 هزار مخاطب از 6 استان در این طرح خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه یکی از برنامه‌های این مؤسسه اجرای طرح ملی «آیات زندگی» است، گفت: این طرح از اسفندماه سال 98 با رویکرد حفظ هفتگی یک آیه کاربردی قرآن کریم در مساجد، مدارس، مؤسسات، ادارات، پادگان‌ها و ... به طور رسمی کلید خورد.

وی افزود: با همه‌گیری ویروس کرونا، این طرح در بستر فضای مجازی دنبال شد به‌طوری که هم‌اکنون شاهد جذب حدود 10 هزار مخاطب از 6 استان کشور در این طرح هستیم.

شاهسونی بیان كرد: این طرح در قالب 12 سطح و مجموعاً حدود 500 آیه از قرآن کریم است که در 5 عنوان اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی، احکام و سیاسی تنظیم و تدوین شده است، هم‌اکنون 62 میزبان با تشکیل گروه‌های مجازی، روزانه یك آیه کاربردی کوتاه را به همراه تفسیر کوتاه، داستان، حدیث و شعر پیرامون همان آیه در اختیار قرآن‌آموزان قرار می‌دهند.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) گفت: برای جذب مخاطبان بیشتر به این طرح صفحه رسمی طرح ملی «آیات زندگی» در اینستاگرام به آدرس http://instagram.com/ayatezendegi  آغاز به کار کرد.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از آخرین اخبار این طرح، آیات، احادیث، مطالب ارزشمند و کاربردی پیرامون آیات برگزیده می‌توانند از صفحه اینستاگرام طرح ملی آیات زندگی بازدید كنند.

انتهای پیام
captcha