امر به معروف از نشانه‌های پویایی جامعه اسلامی است
کد خبر: 3908977
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

امر به معروف از نشانه‌های پویایی جامعه اسلامی است

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر اهمیت احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: یکی از نشانه‌های پویایی جامعه اسلامی اهتمام عموم شهروندان به انجام این فرائض مهم است.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس، امروز، 16 تیرماه در جلسه قرارگاه مشترک رمضان که با حضور مسئولان سپاه، فرماندهی انتظامی و دستگاه قضائی استان برگزار شد، گفت: فارس به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) یک استان با ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و مذهبی است و می‌تواند در حوزه احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک خطه تأثیرگذار در سراسر کشور مطرح شود.

وی با تأکید بر اهمیت احیای فرائض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: یکی از نشانه‌های پویایی جامعه اسلامی اهتمام عموم شهروندان به انجام این فرائض مهم است و عمل به این فرائض مهم آسیب‌های اجتماعی را از نسل نوجوان و جوان دور خواهد کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه و بسیج فارس برای احیای این فرائض مهم به میدان آمده‌اند، گفت: سپاه، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی فارس به‌عنوان سه نهاد تاثیرگذار تمام تلاش خود را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌کار خواهند بست.

غیاثی با تصریح اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در رأس برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد، گفت: سپاه فارس از اقدامات انقلابی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی استان حمایت می‌کند و امنیت اجتماعی مردم خط قرمز نهادهای انقلابی است.

انتهای پیام
captcha